Potrivit studiului realizat în București, topul celor mai regretate 5 momente pierdute în perioada martie 2020 – martie 2021 este următorul: ieșirile la cafea cu prietenii sau familia (57%),  shopping-ul (49%), mersul la cinema (41%), mersul la sală (30%) și ieșitul în club (28%).

La nivel european, londonezii au ratat 6,3 milioane de posibilități de a întâlni pe cineva nou, în timp ce participanții din Viena au ratat 2,5 milioane de oportunități, iar cei din Milano 2,1 milioane de momente. Sondajul a mai arătat că pentru 81% dintre participanți, o conversație cu un prieten sau un străin a avut un efect pozitiv asupra stării de bine generale.

„Pandemia a pus pe pauză multe dintre momentele aparent banale din viața de zi cu zi, precum mersul la o cafea, la cinema sau la shopping. Cafeaua Julius Meinl este liantul care aduce din nou împreună prietenii, familia sau care ajută la crearea unor noi legături printr-un simplu salut. Oferim oaspeților din locațiile partenere posibilitatea de a oferi o cafea unui prieten sau unui străin, de a aduce lumea din nou împreună și de a transforma momentele mici în experiențe de neuitat.”, a declarat Mădălina Sultan, Marketing Manager Julius Meinl.

În cadrul studiului, s-a constatat că pandemia de COVID-19 a avut un impact asupra deschiderii față de alte persoane, astfel că 36% sppun că sunt acum mult mai dispuși să spună „salut” unui străin decât înainte de pandemie.

Una din cinci persoane a spus că cel mai probabil loc în care ar începe o conversație cu un străin ar fi la o cafenea. Având în vedere aceste descoperiri, Julius Meinl a început campania „ Say hello ” care se desfășoară până pe data de 31 iulie în toate cafenelele participante din țară. Fiecare cafea Julius Meinl cumpărată aduce pe loc un vocher pentru o cafea gratis pe care îl poți oferi cadou unei persoane dragi sau unui străin.

Mai multe detalii despre campania „Say hello” și harta locațiilor participante se găsesc aici.

Despre Julius Meinl

Julius Meinl este o afacere de familie, austriacă, de succes internațional și este ambasadorul îndrăgitei Culturi a Cafenelei Vieneze de mai bine de 150 de ani. Succesul global al Julius Meinl se bazează pe valorile tradiționale: cinci generații de experiență în cafea, produse premium și servicii excelente oferite clienților. Julius Meinl inspiră și astăzi oameni din întreaga lume, la fel cum făcea cu poeții de altădată în cafenelele vieneze. Restaurante și clienți din sectorul HoReCa din 70 de țări se bazează pe cafeaua și ceaiul Julius Meinl. Compania se clasează deja în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 de țări, fiind lider de piață în hoteluri, restaurante și cafenele din Austria, CEE, țările din bazinul Mării Adriatice și Rusia.

Julius Meinl în cifre

 Peste 1000 de angajați la nivel mondial;Înființată în 1862Prezență pe piață în peste 70 de țări la nivel mondial, dintre care se află în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 dintre acestea;Lider de piață în Austria, Rusia, țările adriatice, CEE, Romania și DubaiAproximativ 50.000 de clienți la nivel mondial;Locații de producție în Viena (Austria) și Vicenza (Italia);Cifra de afaceri anuală în 2019: 186 milioane de euro

Source