KENZO si Levi’s isi unesc fortele intr-o colectie capsula pentru toamna, fiind totodata prima colaborare a lui Nigo din pozitia de director creativ KENZO. Aceasta a fost lansata pe 4 octombrie si imbina intr-un mod impecabil arhivele culturale ale casei de moda parizian-japoneze cu cele ale companiei americane de imbracaminte. Gama de articole vestimentare se concentreaza pe articole din denim care incruciseaza superb modul de confectionare detaliat japonez cu imbracamintea de lucru clasic americana.

Colectia cuprinde 20 de articole de imbracaminte si accesorii, realizate in principal din denim japonez premium Kaihara. Aceasta are la baza principiul functionalitatii de tip real-to-wear, abordat de KENZO in viziunea lui Nigo. Fiind un colectionar avid de imbracaminte istorica, arhivele designerului din Japonia detin o gama considerabila de piese din denim american, inclusiv imbracaminte de lucru originala Levi Strauss & Co. creata pentru cowboy si mineri. Pasiunea pentru denim se regaseste si in mostenirea lui Kenzo Takada, denimul inspirandu-l sa lanseze linia KENZO JEANS in 1986. Aceste componente alcatuiesc o garderoba care imbina stilul american, japonez si genetica lui Kenzo Takada – fiind inspiratie pura pentru colaborarea dintre KENZO si Levi’s.

Modalitatea in care traditiile estice sunt imbinate cu cele vestice este transpusa printr-o campanie filmata la Kyoto. Nigo il invita pe regizorul japonez Umi Ishihara sa surprinda imagini cinematografice in doua vile traditionale. In plus, locatiile reprezinta locul perfect pentru o serie de imagini statice surprinse de fotograful Ryu Ika din Mongolia Interioara. In distributie se regasesc nume precum Abas Abdirazaq, Hayato, Masato Eun, Peipei, Sen Ping si Shun.

Piesele din colectia capsula KENZO x Levi’s® sunt co-branded cu o marca care uneste iconografia clasica Levi Strauss & Co. „two horse pull” cu logo-ul KENZO. Tijele din metal Levi’s sunt gravate cu floarea Boke emblematica KENZO, in timp ce buzunarele prezinta cusaturile arcuite emblematice Levi’s. Sigla KENZO este brodata deasupra buzunarelor precum „insignele cu nume” plasate pe uniformele muncitorilor din fabrici, la inceputul secolului al XX-lea. Piesele din colectie sunt imbogatite in doua moduri: cu un imprimeu Sashiko care imita tehnica traditional japoneza de cusaturi si un imprimeu floral din arhiva KENZO JEANS.

Imbracamintea pentru exterior include jachete din denim cu guler de blana artificiala sau cu franjuri in stil occidental, ambele tipuri fiind inspirate de piese de arhiva KENZO din anii 1980. Jacheta Levi’s Type II Trucker din 1967 este reinventata intr-un satin rosu, cu o broderie cu flori Boke si detalii occidentale. Gama outerwear mai include blazere ce reamintesc de emblematicul smoking din denim Bing Crosby,  o jacheta cu un imprimeu trompe l’oeil Sashiko si o jacheta de dama cu imprimeul floral KENZO JEANS.

Alte piese sunt reprezentate de o camasa din denim care include cusaturi si detalii la nivelul buzunarelor, un tricou rosu KENZO cu un buzunar clasic in stilul camasilor Levi’s sau chiar rochii din denim cu nasturi si fara maneci, inspirate de piesele Kenzo Takada din anii 1980. Mai mult de atat, colectia contine si salopete in stilul original Levi’s, care au un aspect washed, intr-o nuanta de indigo sau cu un imprimeu trompe l’oeil Sashiko. Blugii Levi’s 501 sunt interpretati intr-un mod vintage,  printr-o tehnica manuala din Japonia.

La nivel de accesorii, colectia cuprinde o cravata din denim ce se asorteaza impecabil cu imbracamintea de lucru. Alaturi de acestea, poate fi descoperita si un card holder din denim – cu o croiala specifica KENZO -, sau o bandana rosie cu detalii occidentale care integreaza iconografia Levi’s cu cea a casei de moda.

Colectia capsula KEZON x Levi’s este disponibila atat in magazinele selectate KENZO si Levi’s, cat si in anumite magazine partenere KENZO, dar si online pe kenzo.com si levis.com

Despre brandul Levi’s

Brandul Levi’s simbolizeaza stilul american clasic si cool fara efort. De la inventarea lor de catre Levi Strauss & Co. in 1873, blugii Levi’s au devenit unele dintre cele mai recunoscute articole de  imbracaminte din lume, captand imaginatia si loialitatea oamenilor de generatii. Astazi, portofoliul de marci Levi’s continua sa evolueze printr-un spirit de pionierat si inovator neobosit, care este de neegalat in industria de imbracaminte. Gama noastra de imbracaminte de blugi si accesorii de top este disponibila in peste 110 de tari, permitand persoanelor din intreaga lume sa-si exprime stilul propriu. Pentru mai multe informatii despre marca Levi’s, produsele si magazinele sale, va rugam sa vizitati levi.com

Despre KENZO

Pentru a ne pregati pentru viitor, privim spre trecut. Pe masura ce o noua realitate se instaleaza la KENZO, directorul creativ, Nigo, reia legatura cu valorile initiale ale brandului: moda de designer creata pentru viata reala, impregnata de o urbanitatea jucausa a mostenirii atemporale a lui Kenzo Takada. Un schimb creativ, unde KENZO devine un dialog in evolutia dintre cultura pop mostenita si cultura streetwear specifica lui Nigo.

Prin instinctul lui Nigo pentru design contemporan, o noua viziune prinde contur la KENZO: „real-to-wear”, o garderoba autentica fondata din dorintele unei mentalitatii post-digitale. Este o abordare realista a modei, care transcende etichetele conventionale de „formal”, „ocazional” sau „streetwear”, in favoarea sintezelor care alcatuiesc garderobe unice.

Au loc o serie de combinatii: codurile emblematice KENZO sunt reinventate printr-o lentila diferita, moda „Jungle” a fondatorului este distilata in articole ravnite, iar un nou sentiment de exclusivitate sporeste atractia universala a istoriei brandului. In intalnirea dintre fondator si mostenitor, nucleul KENZO este amplificat: moda neconventionala pentru viitor este permanent inradacinata in trecutul sau.

Source