Modelele din viata reala si creatiile virtuale au defilat atat pe podiumul fizic cat si pe cel digital, creand o punte intre lumea IRL si URL cu experienta brand-ului „See Now, Buy Now”, in care a fost inclusa noua monograma TH. Lista de invitati VIP i-a inclus pe Travis Barker, Kourtney Kardashian, Kris Jenner, Shawn Mendes, Kate Moss si John Legend.

Tommy Hilfiger si-a sarbatorit intoarcerea la Fashion Week din New York, duminica, 11 septembrie, cu show-ul Tommy Factory Toamna ’22 – si in adevaratul stil newyorkez, spectacolul a continuat in ciuda ploii. Spectacolul a dezvaluit noua monograma TH, creata in parteneriat cu ilustratorul si designer-ul grafic Fergus Purcell, oferind o noua abordare a stilului modern prep. Inovatiile digitale au oferit publicului un spectacol multiverse experiential, in timp ce livestream-ul pentru publicul global a creat un mix intre show-ul  fizic si lumea virtuala, unde puteai intalni avatare vedete Superplastic.

COLECTIA TOAMNA ’22

„BINE ATI VENIT LA TOMMY FACTORY – MAKING OF-UL AL UNUI FASHION SHOW. O revenire in ceea ce este inima fortei noastre creative, in Toamna 2022 aducem un omagiu fabricii emblematice din New York a lui Andy Warhol, unde a reunit moda, arta, muzica si divertisment.

De la noua noastra monograma TH, conceputa in parteneriat cu Fergus Purcell, pana la colaborarea revolutionara cu designer-ul britanic Richard Quinn, toamna aceasta contopim clasicul cu noul si revarsam lumina peste ceea ce urmeaza. Un remix al codurilor traditionale americane cu un twist contemporan, inspirat de stilul streetwear. Ciocnirea culorilor pop indraznete, reimaginarea proportiilor si restilizarea in moduri surprinzatoare a stilului clasic mostenit.

Aceasta este stilul modern prep, pentru toti. O sarbatoare incluziva a culturii pop si a creativitatii, prezenta in toate lumile, de la IRL la URL – aceasta este Tommy Factory.”

– Tommy Hilfiger 

REVENIREA LA NYC CU TOMMY FACTORY

Evenimentul figital a reunit sub un singur acoperis Futuremakers din lumea modei, muzicii, artei si divertismentului, ca expresie a inspiratiei regasite in mostenirea lui Warhol de a celebra cultura pop si expresia creativa, Publicul a fost intampinat intr-un decor intentionat neterminat, lansandu-se astfel invitatia de a participa la fashion show sub forma unei experiente de tip making of, cu o distributie formata din artisti inovatori. Jon Batiste a imbratisat conceptul si a oferit un performance improvizat in timp ce defila pe covor. Primul show de acest fel simultan IRL si URL a transportat oaspetii in spatiul de joaca creativ Tommy Factory, sarbatorind colectiile si creativitatea care depasesc limitele din toate lumile. Marele final al spectacolului a inclus un performance unic al legendarului tobosar si producator Travis Barker, care a cantat o piesa exclusiv pentru Tommy Factory.  

MAKING OF-UL UNUI FASHION SHOW 

O distributie formata din fotografi, videografi si artisti de ultima generatie a creat arta live in cadrul spectacolului si a oferit publicului acces deplin la pregatirile din culise ale spectacolului – inclusiv partea de hair styling, make-up, primele look-uri si aranjarea set-ului. La realizarea live a decorului au fost prezente talente locale din New York, inclusiv Scotty Selvin, scenograf; Gabe Rozzell, artist airbrush; Print Mafia & Made By Crack, screen printer; Te’an Archer, wheatpasting; Bladi, fotograf; Risa Andy, live printing si wheatpasting; si artistii graffiti Kyzer, OM!, Humane si DNTWATCHTV. Continutul creat de ei a fost difuzat alaturi de show ca parte a set-ului fizic, in livestream-ul TOMMY PLAY pe Roblox si pe canalele brand-ului. 

MODELE DE PE PODIUM

Spectacolul a fost deschis de Jalin Johnson si a avut o distributie diversa de modele, inclusiv Lila Moss, Winnie Harlow, Alton Mason, Amelia Gray, Duckie Thot, Hari Nef, Julia Fox, Paloma Elsesser, Parker van Noord, Precious Lee pe podiumul fizic – precum si Bob Colacello, mana dreapta a lui Warhol si editor al revistei Interview si actrita si modelul american Donna Jordan, binecunoscuta ca superstar Warhol. Vedetele avatar de la Superplastic Janky, Guggimon si Dayzee au urcat pe podiumul virtual TOMMY PLAY purtand Tommy Hilfiger x Richard Quinn si au avut parte de o aparitie speciala la evenimentul IRL prin inovatie digitala.

INVITATII DIN PRIMUL RAND

La spectacolul IRL au fost prezenti Kourtney Kardashian, Kris Jenner, Corey Gamble, Richard Quinn, Shawn Mendes, Jon Batiste, Kate Moss, Halima Aden, John Legend, Rickey Thompson, Jaylen Brown, Anthony Ramos si Paulo André. Aparitie speciala a unui membru original Factory, Jane Forth, care si-a castigat notorietatea ca adolescenta superstar a lui Warhol. Lista de invitati i-a inclus pe Lady Bunny, Luka Sabbat, Wisdom Kaye, Miss Fame, Law Roach, Martine Rose, Noah Beck, 24k Goldn, Yungblud, Jesse Jo Stark, Latto, Anne Marie, Trippie Red, Riisa Naka, FEWOCiOUS. Online, evenimentul a fost transmis in direct pe site-ul global tommy.com, platformele partenere, canalele social media ale brand-ului si experienta TOMMY PLAY pe Roblox.

UN MIX AL UNIVERSURILOR IRL SI URL

Oaspetii au sosit la Tommy Factory si au trecut imediat pragul spre universul figital creat de brand. Baloanelor Mylar, inspirate de emblematicii Nori de argint ai lui Warhol, care pluteau, li s-a adus un twist digital cu un remix video augmentat al unei instalatii de baloane AR generate de oaspeti si spatiul hipnotizant NYC de pe Roblox redat in loop pe ecrane. Pe masura ce experienta a progresat, arta live a fost realizata in spatiul de joaca creativ, in timp ce activarile din metaverse au creat buzz pentru publicul IRL, cum ar fi Tommy Factory NFT, prin amabilitatea lui Rove, pe care invitatii le puteau primi pe telefon in mai putin de un minut.

O premiera in industrie, spectacolul fizic a fost transmis in direct pentru comunitate pe Roblox, ca parte a unui eveniment produs exclusiv pe podium, folosind tehnologia de ultima ora Roblox. Publicul a putut sa urmareasca show-ul IRL in timp ce urmarea simultan ecranele care difuzau spectacolul in New York-ul remixat al Roblox, in timp real. In acelasi timp, podiumul metaverse a prezentat avatarurile talentelor vedete Superplastic Janky, Guggimon si Dayzee, cu o aparitie speciala a metaumanului chinez NOAH – creand o experienta cu adevarat figitala pe toate canalele de comunicare cu consumatorii.

MODA DEMOCRATIZA – „SEE NOW, BUY NOW”

O gama larga de articole de imbracaminte pentru barbati, femei si stiluri gender-inclusive au fost disponibile pentru achizitionare in timp real in momentul in care au iesit pe podium, prin conceptul brand-ului „See Now, Buy Now”, cu produse digitale exclusiv disponibile pe Roblox. Colectiile sunt acum disponibile in Romania pe tommy.com si in magazinele TOMMY HILFIGER selectionate.

TOMMY FACTORY CONTINUA CU CAMPANIA TOAMNA 2022

Tommy Factory transmite optimismul hotarat si spiritul incluziv al brand-ului la nivel global prin activari holistice de marketing. Lansata pe 12 septembrie, campania Toamna 2022 continua sa imbine hi-tech si lo-fi pentru a sarbatori cultura pop si expresia creativa. Avandu-l ca om in spatele camerei pe Craig McDean si ca stilist de Katie Grand, campania include supermodelul Kate si fiica modelului Lila Moss; bateristul si producatorul Travis Barker; artistul castigator al Grammy®, actorul nominalizat la Globul de Aur® si la Emmy® Anthony Ramos; artistul, compozitorul si compozitorul Jon Batiste, castigator al mai multor premii Grammy®; artistul pop Mr. Brainwash; legenda dragului Wigstock Lady Bunny; si artistul tatuator Steve Wiebe.

EXPERIENTE DIGITALE 

Ai ratat show-ul? Vizioneaza reluarea aici: https://tommy.click/FALL22-RUNWAY-SHOW 

Link pentru Media: https://newsroom.tommy.com/ 

ExploreazaTOMMY PLAY: https://www.roblox.com/games/9129288160/WINGSUITS-Tommy-Play 

Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger, #NYFW, #TommyHilfigerXRichardQuinn si @TommyHilfiger.

# # # 

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o retea extinsa de magazine selectionate si pe tommy.com. 

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştere organica, condusa de valori CSR si de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor mai exigenţi consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.

Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.

Despre Fundatia de Arte Vizuale Andy Warhol, Inc.

In calitate de artist american preeminent al secolului al XX-lea, Andy Warhol a provocat lumea sa vada arta diferit. De la infiintarea sa in 1987, in conformitate cu dorinta lui Warhol, Fundatia Andy Warhol s-a impus printre principalii finantatori de arta contemporana din Statele Unite. Fundatia a distribuit peste 250.000.000 USD in granturi in numerar care sprijina crearea, prezentarea si documentarea artelor vizuale contemporane, in special lucrarile experimentale, subrecunoscute sau provocatoare. Eforturile continue ale Fundatiei de a proteja si imbunatati mostenirea creativa a fondatorului sau asigura ca spiritul inventiv si deschis al lui Warhol va avea un impact profund asupra artelor vizuale pentru generatiile viitoare. Incasarile pe care le primeste Fundatia din proiecte de licentiere precum acesta contribuie la dotarea Fundatiei din care sunt distribuite aceste granturi. Pentru mai multe informatii accesati  www.warholfoundation.org.