Nu trebuie să faceți nicio greșeală. Atunci când lucrurile se vor calma, vor fi câștigători și învinși în piață. Iată cinci sfaturi pentru a vă ajuta să fiți printre câștigători.

1. Investiți în branding. Aveți un public captiv și oamenii sunt bombardați cu reclame din toate părțile. Asigurați-vă că reclama, textul, mesajul transmis și apelurile la acțiuni sunt uniforme. Piața va avea încredere în lideri – și nu doar în cei care sunt lideri, ci în cei care sunt percepuți ca lideri de piață. Poți observa diferența? Investirea în branding poate include și folosirea de pop up textil, pentru promovarea afacerii tale. 

2. Căutați oportunități noi de cumpărare media. Așa se întâmplă în timpul unei recesiuni. Conglomeratele uriașe și companiile susținute de capital de risc bazate pe frică se retrag. Concurenții încep să ia decizii ciudate, pe baza fricii. Dintr-o dată, oportunitățile de piață pe care nu le puteai avea înainte, încep să apară. Oportunitățile de marketing pe care nu le-ați fi putut avea niciodată la îndemână devin disponibile acum. Acum e momentul potrivit să profitați.

3. Recunoașterea în piață este egală cu cota de piață. Dacă aș putea zice ceva în gura mare, ar fi exact asta. În prezent există un public foarte captiv, din cauza crizei și au nevoie de soluții. Vor surse de încredere. Acum costă mult mai puțin să vă stabiliți ca brand inițial decât a costat până acum – chiar dacă aveți concurenți puternici. Da, ciclurile de cumpărare vor deveni mai lungi. Dar ceea ce investiți acum în construirea încrederii și vizibilității va da rezultate mai târziu. Folosirea unui pop up spider, pentru a genera vizibilitate în magazine, de exemplu, ar putea reprezenta o idee excelentă. 


4. Vânzările și marketingul trebuie să fie cei mai buni prieteni. Marketingul trebuie să ofere acoperire pentru vânzări – fără niciun fel de probleme. Cererea trebuie să meargă mână în mână cu generarea de lead-uri și, în acest moment, singura modalitate de a vă asigura că compania primește lead-uri calificate pentru marketing dar și pentru vânzări este ca toată lumea să lucreze împreună.

5. Rezistați dorinței de a vinde cu orice preț. Există un timp pentru a semăna și un timp pentru a culege. Acesta este momentul să semănați. Puteți culege la fel de bine, dar trebuie să faceți acest lucru atrăgând, discutând și fiind în mod clar soluția ideală din industria dumneavoastră pentru fiecare client. Vânzarea forțată către un client chiar acum, fără o strategie, nu va face decât să nu ieșiți învingători la finalul zilei.

Acum este mai degrabă momentul ideal pentru a vă educa publicul, pentru a le arăta mai multe despre brandul dumneavoastră, prin explicații despre ce faceți, de ce, cu ce scop. De exemplu, puteți afișa la intrarea în clădire un pop up textil, sau chiar un stand de dezinfectare, pe care să fie afișate informații folositoare pentru zilele acestea: despre cum pot face oamenii în așa fel încât să rămână în siguranță. 

Source