Cu o creștere a cifrei de afaceri, JYSK România a înregistrat rezultate bune în anul financiar 2021-2022. Anul financiar a început la 1 septembrie 2021 și s-a încheiat la 31 august 2022.

Clienții din România au ales să achiziționeze produse pentru casă și grădină de la retailerul scandinav JYSK.

Astfel, în anul financiar 2021-2022, JYSK România a înregistrat rezultate foarte bune, cu o cifră de afaceri de 841,7 milioane lei. Aceasta reprezintă o creștere de 6,1% comparativ cu anul financiar precedent. EBIT-ul înregistrat în anul financiar 2021-2022 a fost de 120,7 milioane lei.

“Cel mai recent an financiar a fost din nou unul provocator, dar toți cei care lucrează la JYSK pot fi mândri de rezultatele bune pe care le-am avut în România. Clienții au ales și anul acesta JYSK, au profitat de ofertele foarte bune pe care le găsesc mereu în magazinele noastre și au ales pentru casele lor produse cu design scandinav, modern, la prețuri foarte bune. Toți colegii din magazine și de la sediul central au contribuit la succesul din acest an”, spune Alex Bratu, Country Manager JYSK Romania, Bulgaria și Turcia.

Cele mai dorite produse

Vânzările au crescut în special la categoriile mobilier de grădină, saltele și textile pentru dormit – perne, plăpumi, lenjerii de pat.

“Creșterea cea mai mare au avut-o categorii importante din sortimentul JYSK. În cazul mobilierului de grădină, am extins sortimentul anul acesta, am adăugat multe produse noi și ne-am concentrat atenția asupra a trei trenduri ușor de adus în locuințe. În ceea ce privește saltelele și textilele pentru dormit, sortimentul JYSK este extrem de variat, brandul JYSK fiind recunoscut pentru calitatea produselor dedicate somnului. Pentru toate categoriile de produse am crescut procentul de materiale mai durabile folosite în producție. Mobilierul de grădină din lemn este 100% certificat FSC, avem produse din plastic reciclat, iar din ce în ce mai multe produse textile au certificări precum Global Recycle Standard sau Global Organic Textile Standard”, says Alex Bratu.

Investiții în deschideri și redeschideri

În anul financiar 2021-2022, compania a realizat și cele mai multe investiții. JYSK a inaugurat 19 magazine noi, cel mai mare număr de magazine inaugurate până acum într-un an, și a reamenajat 7 magazine deschise înaintea anului 2018.

“Chiar dacă vânzările online sunt în creștere, clienții vor să viziteze magazinele fizice, să se inspire și să ceară sfaturi colegilor din magazin. Avem magazine în toată țara, în orașe mari și mici, și continuăm să deschidem noi magazine, pentru că vrem să fim cât mai aproape de clienți. În ciuda insecurității economice și politice la nivel global, continuăm investițiile în magazinele fizice, prin inauguraea de noi magazine și modernizarea celor mai vechi”, spune Alex Bratu.

Rezultatele pozitive ale JYSK în România fac parte dintr-o poveste de succes internațională. JYSK are în acest moment peste 3200 de magazine în 48 de țări și a anunșat o cifră de afaceri de 4.87 miliarde EURO și un EBIT de 612 milioane EURO.

Primul magazin JYSK din România a fost deschis în 2007, iar în acest moment JYSK are 128 de magazine în România și 1142 de angajați. 

Raportul global JYSK poate fi citit aici.

Rezultate pentru anul financiar 2021-2022

· Cifră de afaceri: 841,7 milioane lei

·Comparativ cu 2020-2021: + 6%

· EBIT: 120,7 milioane lei

· Comparativ cu 2020-2021: -18%

Despre JYSK România

· JYSK a deschis primul magazin din România la Oradea în anul 2007.

· În anul financiar 2021-2022, JYSK a deschis 19 magazine noi în România.

· JYSK are acum 128 de magazine în România și 1142 de angajați.

Source