Iată câteva dintre ele:

Mâncarea gratuită la locul de muncă este o strategie rentabilă

Deși mâncarea gratuită la locul de muncă poate fi considerat un cost suplimentar, companiile care optează pentru o ofertă pentru b2b, livrare mâncare la birou pentru corporații ajung, de fapt, să își sporească productivitatea și profitul. Explicația este una simplă. Angajații își părăsesc adesea biroul pentru a-și lua o gustare sau o cafea, iar o pauză rapidă de cafea se poate transforma cu ușurință într-o jumătate de oră sau mai mult departe de serviciu. Oferind angajaților mâncare gratuită la locul de muncă, îi determinați să lucreze mai mult cu cel puțin o jumătate de oră pe zi, iar asta poate fi deosebit de rentabil în cadrul corporațiilor. 

Mâncarea gratuită la locul de muncă încurajează interacțiunea

Au trecut de mult acele vremuri în care angajații nu erau priviți cu ochi buni dacă stăteau prea mult de vorbă cu ceilalți colegi. În prezent, majoritatea companiilor își doresc ca toți angajații să interacționeze mai mult, de unde și frecvența tot mai mare a teambuilding-urilor. Este firesc ca angajatorii să își dorească mai multă interacțiune între angajați, dat fiind că cei mai mulți dintre ei au programe flexibile sau lucrează de la distanță. Foarte multe idei grozave pot să apară organic în timpul conversațiilor informale. Pentru a sprijini interacțiunile sociale nestructurate și pentru a încuraja colegii din diferite echipe să se întâlnească, Google și alte mari companii și-au proiectat birourile în așa fel încât să existe interacțiune între angajați. Această strategie poartă denumirea de interacțiune accidentală și se pare că oferă rezultate grozave. Ce modalitate mai bună de a încuraja discuțiile între colegi decât la o cafea sau la prânzul pe care îl oferiți? Puteți încuraja acest lucru și mai mult aranjând strategic mesele. Companiile care oferă angajaților mâncare la locul de muncă amplasează mesele în rânduri lungi, spre deosebire de amplasarea în grupuri mici. Astfel, angajații au mai multe șanse să socializeze în timpul meselor sau al pauzelor și pot veni cu idei minunate care susțin succesul companiei. 

Source