Producatorul continua expansiunea in segmentul mixurilor de bere fara alcool

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, continua expansiunea in segmentul mixurilor de bere fara alcool si lanseaza Fresh 0.0 Mango si Fructul Pasiunii. Este al patrulea sortiment al brand-ului pe care compania il produce in fabrica din Ploiesti.

„Cererea pentru mixurile de bere fara alcool continua sa creasca in Romania, deoarece consumatorii cauta mai multe optiuni de consum si gusturi diferite. Fresh 0.0 se adreseaza acestor cerinte venite din piata si a inregistrat o crestere timp de doi ani consecutivi. Noua aroma, Mango si Fructul Pasiunii, este un atribut important in strategia noastra de a ne extinde in acest segment si suntem increzatori ca va avea succes in 2023. In plus, expansiunea in zona non-alcoolica subliniaza angajamentul Bergenbier S.A. de a oferi ocazii pentru consum responsabil in orice moment al zilei”, puncteaza Bogdan Jianu, Marketing Director Bergenbier S.A.

Segmentul berilor fara alcool, care include si mixurile de bere, a inregistrat in 2022 cea mai mare crestere din industria berii, depasind 5% cota de piata. Alaturi de noul sortiment, Bergenbier S.A. are in portofoliu si aromele Fresh 0.0. Mar si Para, Lamaie si Portocala, Zmeura si Afine.

„Suntem extrem de atenti la trendurile din piata, iar planurile noastre de marketing au in centru valoarea pe care vrem sa o aducem consumatorilor. Analizele ne arata ca vizibilitatea brand-ului Fresh 0.0 este deja una extrem de buna, ceea ce ne ajuta sa investim in activari si parteneriate relevante. Obiectivul nostru este sa crestem sustenabil, iar anul acesta va fi despre pasiune si un strop de mango, biletul nostru castigator spre cucerirea segmentului mixurilor de bere”, adauga Virginia Radu, Senior Brand Manager Premium Brands.

Noua aroma Mango si Fructul Pasiunii beneficiaza atat de o campanie integrata de marketing, cat si de executii de tip trade marketing.

“Avem un focus dedicat in ceea ce priveste vizibilitatea produselor 0.0% alcool in magazinele si locatiile HoReCa partenere. Brand-ul Fresh 0.0 adreseaza mai multe ocazii de consum, iar acest lucru ne ajuta sa venim cu activari relevante pentru consumatori. Suntem increzatori ca noua aroma va inregistra rezultate foarte bune in 2023, completand astfel povestea de succes Fresh 0.0”, completeaza Cristina Botgros, Commercial Excellence Director.

Sortimentul Fresh 0.0 Mango si Fructul Pasiunii este deja disponibil in toata Romania in magazinele off-trade si on-trade, in doze de aluminiu de 0,5l si sticle de 0,33l.

Despre Bergenbier S.A.

Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondata in 1994, iar cea mai importanta marca din portofoliul sau, Bergenbier, a fost lansata un an mai tarziu. Astazi, Bergenbier S.A. este in top trei companii producatoare de bere din Romania, avand o fabrica moderna la Ploieşti şi o reţea performanta de distribuţie naţionala. Bergenbier S.A. acorda o atentie sporita impactului pe care il are in comunitate si asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde marci care acopera toate segmentele pieţei. Pe langa berile produse la Ploiesti – Bergenbier, Fresh, Staropramen, Praha, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importa si distribuie in exclusivitate specialitatile pragheze Staropramen Dark si  Granat, berile de abatie belgiene Leffe si Hoegaarden, berea americana Miller Genuine Draft, cea mai iubita bere mexicana, Corona, precum si berea alba germana nefiltrata Frazinskaner. De asemenea, compania are in portofoliu si variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois si Staropramen.

Despre Molson Coors

De peste doua secole, Molson Coors fabrica bauturi care aduc oamenii impreuna pentru a se bucura de toate momentele vietii. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling si Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel’s Summer Shandy, Creemore Springs si multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai indragite si emblematice marci de bere realizate vreodata. In timp ce istoria companiei este inradacinata in bere, Molson Coors ofera un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru si multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotata la bursa, care opereaza prin Molson Coors America de Nord si Molson Coors Europe si este tranzactionata la New York si la bursa canadiana (TAP). Angajamentul companiei de a ridica standardele industriei si de a lasa o amprenta pozitiva asupra angajatilor, consumatorilor, comunitatilor si mediului se reflecta in Our Beer Print si in obiectivele de sustenabilitate 2025. Pentru a afla mai multe despre Molson Coors Beverage Company, vizitati molsoncoors.com sau pe Twitter @MolsonCoors.

Pentru informaţii suplimentare, va rugam contactaţi [email protected] sau [email protected].