SMS-ul este o unealta excelenta pentru a da un boost campaniei tale de marketing, indiferent de obiectul de activitate, de marimea companiei sau de bugetul alocat. Iata de ce:

– Livrare directa si imediata: SMS-ul este cel mai rapid canal de marketing, cu o rata de deschidere de 98-99%. Marea majoritate a mesajelor sunt citite in trei minute de la primire.Ø

– Rata de raspuns ridicata: SMS-ul are o rata de raspuns de 45%. Ca sa intelegi ce semnifica acest numar, compara cu e-mail-ul, care are o rata medie de raspuns de 8%. Aceasta rata de raspuns ridicata se datoreaza simplitatii si claritatii mesajului de marketing.Ø

– Personalizare eficienta: SMS-urile permit companiilor sa utilizeze un limbaj personalizat, prietenos, incurajand o relatie personala cu consumatorii. Milenialii si Generatia Z, cel putin, nu doresc sa li se vorbeasca de sus sau sa fie tratati cu o atitudine distanta, rece.Ø

– Brand Awareness: prin trimiterea de mesaje SMS cu o frecventa optima, companiile reusesc sa pastreze atentia clientilor asupra lor si sa sporeasca loialitatea fata de brand.Ø

– Rentabilitate crescuta: in comparatie cu alte canale digitale, marketingul prin SMS ofera o rentabilitate a investitie foarte ridicata, datorita costurilor mici si a ratelor ridicate de deschidere si raspuns, precum si a ratelor foarte ridicate de conversie. Ø

– Implementare usoara: nu ai nevoie de cunostinte tehnice sau personal specializat. Intri pe sendSMS.ro si iti creezi cont gratuit in platforma. Platesti doar creditele pentru SMS-uri (de ex., 20 euro pentru 500 de SMS-uri, 700 euro pentru 20.000 de SMS-uri + TVA).   

Succesul unei campanii de marketing prin SMS sta si in marimea bazei de date cu abonati. Acestia trebuie sa isi dea acordul explicit pentru a primi SMS-uri in scopuri de marketing.

Daca esti la inceput de drum si nu ai o baza de date ori cea existenta este prea mica, iti prezentam cateva idei care te pot ajuta sa cresti lista abonatilor prin SMS:

– Adauga in site o fereastra pop-up. Evidentiaza motivele pentru care vizitatorii ar trebui sa se inscrie la lista ta de SMS-uri, cum ar fi accesul la oferte exclusive, reduceri promotionale etc.

– Lanseaza campanii promotionale text-to-join, prin care cei interesati se pot inscrie trimitand un SMS cu un anumit cuvant-cheie la un numar de telefon scurt. Vei avea success daca vei oferi persoanelor interesate un voucher cadou sau un cod promotional de reducere.

– Apeleaza la serviciul Mobile Advertising pe bazele operatorilor GSM, oferit de sendSMS, prin care ai access la milioane de potentiali clienti care si-au dat in prealabil acordul sa primeasca mesaje publicitare de la terti.  sendSMS te ajuta sa livrezi mesaje SMS catre baza de clienti Vodafone si Orange Romania, segmentata si filtrata dupa criteriile specificate de tine.

Esti gata sa profiti de puterea marketingului prin SMS? Trimite SMS la 072sendSMS si te vom contacta noi.

Source