”Rămânem fideli valorilor care ne-au consacrat: prețuri corecte, dragoste pentru oameni, pasiune pentru profesia de farmacist și empatie pentru tot ce înseamnă familia și nevoile ei. Anul acesta am luat decizia de a face primul rebranding, la nivel de grup. Acesta este menit să aducă brandurile noastre, Farmacia Tei și Bebe Tei, în actualitatea vremurilor, fără a avea un impact asupra politicii noastre de preț sau asupra structurii organizaționale. Suntem în continuare alături de oameni, făcând ce știm noi mai bine: să le punem la dispoziție o gama variată de produse, la prețuri corecte.” spune Roxana Maftei, fondatoarea Farmacia Tei.
Tot ce se întâmplă astăzi, percepția oamenilor despre brand-ul Tei, este rezultatul a trei decenii de muncă asiduă. Grupul Tei a inovat constant piața farmaceutică și de retail din România. În 2009 Farmacia Tei a lansat primul site de e-commerce farmaceutic din țară – www.FarmaciaTei.ro. Cinci ani mai târziu, în 2014, a inaugurat conceptul de farmacie de dimensiuni mari, multilevel. În 2016 a fost implementat serviciul de livrare în Pachetomat, una dintre primele rețele de dulapuri inteligente pentru ridicarea comenzilor din țară. Observând un trend ascendent al zonei de îngrijire copii, dar și din dorința de a răspunde tuturor nevoilor familiilor, primul magazin Bebe Tei a fost inaugurat pe Bulevardul Lacul Tei din București în noiembrie 2011, nu departe de prima Farmacia Tei, ce datează din 1992.
În continuare, atenția rămâne pe inovație, o investiție importantă fiind în zona de automatizare a proceselor. La început de an în Farmacia Tei a avut un important upgrade al depozitului. În cadrul acestuia a fost implementată soluția Grey Orange, care permite acum gestionarea și stocarea a 650.000 de produse. Puterea de procesare la nivel de produs înregistrează o îmbunătățire semnificativă, Farmacia Tei având o creștere de până la 400% versus clasică metodă de picking, cu operatori, ajungând la un volum de procesare de până la 40 000 produse zilnic. Aceste investiții se traduc în livrare mai rapidă cu un grad scăzut de produse plasate eronat în comandă.
Astăzi, Grupul Tei este format din Farmacia Tei și Bebe Tei, două entități separate care formează un întreg menit să ofere clienților tot ce au nevoie într-un singur drum. Farmacia Tei numără 8 locații fizice în București, Ilfov și Constanța și bineînțeles, site-ul de e-commerce www.farmaciatei.ro, iar Bebe Tei oferă 6 magazine fizice în București și unul în Constanța, oferind game diversificate de produse. Experiența clientului Bebe Tei din locații este completată cu site-ul www.BebeTei.ro. Încă de la început, politica de preț a Grupului Tei a rămas neschimbată, Farmacia Tei și Bebe Tei oferind aceleași prețuri în toate punctele de vânzare, fie ele fizice sau online.
“Bebe Tei va continua să investească în pregătirea specializată a consultanților din locații pentru a oferi cea mai bună experiență de cumparare. Suntem recunoscuți pentru acreditările oferite de instituțiile de specialitate și pentru încrederea cu care clienții noștri ne cer sfatul în materie de siguranță auto – scaune pentru copii, sisteme de purtare.” spune Irina Ciubotaru, co-fondator Bebe Tei Investments Group.
Așa cum era menționat anterior, o nouă etapă pentru Grupul Tei începe acum și este marcată de rebranding. Decizia este una naturală având în vedere evoluția brand-ului în piață, scopul fiind consolidarea identității și a poziției Grupului Tei. Fundamental, grupul se bazează pe corectitudine, varietate, disponibilitate, accesibilitate și conceptul de ”one-stop shop”.
Din punct de vedere strategic, rebranding-ul își dorește să ancoreze brand-ul în piață. Noul slogan reliefează filozofia și poziționarea grupului: ”Tei. Și ce trebuie, și ce vrei”. Într-un singur drum la Tei găsești și ce ai nevoie pentru sănătatea ta, dar și ce vrei pentru starea de bine. Practic, un singur drum care îți acoperă nevoile dar îți oferă și posibilitatea de a te răsfăța cu o gamă variată de produse.
Elementul grafic principal din logo-ul grupului Tei, litera “T” din logo, are rolul de a releva ideea de umbrelă. Farmacia Tei, brand-ul care a dat naștere Grupului Tei, a lăsat moștenire pentru noua identitate verdele Tei, logo-ul actual al farmaciei fiind singurul monocrom din grup (complet verde Tei).
Noul logo Bebe Tei este mai mult decât o reprezentare vizuală, este o îmbrățișare a unității și a angajamentului de a fi alături de clienți în fiecare etapă a vieții. Landoul, un simbol al începuturilor Bebe Tei, este acum în centrul atenției, reprezentând un memento al călătoriei de până acum și promisiunea de a fi mereu acolo pentru familie. Movul, culoare ce a consacrat brand-ul, este un simbol al iubirii, devenind o referință a rădăcinilor sale.
”Privind spre viitor, pregătim cel puțin 3 deschideri noi pe an, deschideri de locații de dimensiuni mari, model pe care l-am inaugurat în urmă cu aproape 10 ani, dar și o extindere anuală a portofoliului de produse cu cel puțin 15%. Viitoarele deschideri vor aduce clienților noștri conceptul de locație Farmacia Tei și Bebe Tei cu care i-am obișnuit deja, dar sub umbrela noii identități a grupului. Investițiile în expansiune și în procesele de automatizare continuă, anul 2023 marcând doar începutul acestora. Ne îndreptăm atenția și către alte piețe cu potențial, zona veterinară fiind cea mai nouă adiție adusă diversității noastre de produse.” spune Roxana Maftei.