Investigatia recomandata pentru diagnosticarea infectiei cu SARS-CoV-2 este testul prin polimerizare in lant in timp real (RT-PCR), care dureaza cateva ore.

Aceste teste antigenice permit un diagnostic rapid si rentabil. La laboratorul Synlab, testarea antigenului se face cu mare grija.

teste antigenice

Un rezultat negativ nu exclude infectia cu SARS-CoV-2 si nu poate fi folosit ca baza unica pentru tratament sau alte decizii de management. Rezultatele negative trebuie combinate cu observatiile clinice, istoricul medical si datele epidemiologice.

Aceste teste antigenice pot detecta infectia cu SARS-CoV-2 in faza acuta. Prin urmare, este important sa decideti cand se efectueaza testarea antigenului: cu cat se face mai devreme, cu atat este mai probabil ca rezultatele sa fie foarte clare in stadiile incipiente ale infectiei.

Opriti raspandirea virusului

Testarea antigenului este recomandata intr-o unitate medicala pentru a obtine rezultate concludente cu ajutorul personalului medical calificat. Daca proba nu este colectata corect, rezultatele pot fi gresite.

La SYNLAB – teste antigenice – sunt instrumente nepretuite pentru detectarea si controlul raspandirii virusului SARS-CoV-2 si pot beneficia de rezultatele acestuia intr-o perioada foarte scurta de timp. Daca rezultatele testului rapid de antigen sunt pozitive, se recomanda testarea RT PCR pentru a confirma rezultatele.

Testarea antigenului este o modalitate rapida si ieftina de a identifica si de a preveni infectia cu SARS-CoV-2 in populatia generala. La fel ca testele RT-PCR, testele cu antigen dezvaluie prezenta virusului daca acesta este prezent in organism. De remarcat ca daca acest test antigen este pozitiv, nu exclude infectarea cu coronavirus sau alte raceli.

COVID-19 (boala coronavirus 2019), cunoscut si sub denumirea de sindrom respirator acut, sindrom respirator acut sever 2 si pneumonie Wuhan, este cauzat de sindromul respirator viral acut sever coronavirus 2 (SARS-CoV-2).

Industria de BTL „nu a franat” in fata starii de alerta sau de urgenta. Marile companii sau branduri in continuare au vrut sa fie prezente pe harta mentala a preferintelor consumatorului. In ultimii doi s-a observat partea inovativa si cat de strans este legat un brand de comunitatea sa.

Source