Aceste cresteri consecutive sunt influentate atat de migrarea comerciantilor din mediul offline catre online in contextul pandemiei la nivel global, cat si de strategia generala adoptata de catre platforma eCommerce B2C Extended incepand cu anul 2017. Mai exact, Extended ofera comerciantilor din Romania o solutie complet automatizata, care sa le eficientizeze fluxurile operationale si logistice, reducand astfel costurile si timpul de operare la procesarea comenzilor.
Anul 2021 a mai marcat pentru Extended si implinirea a 15 ani de existenta, eveniment sarbatorit printr-un refresh al identitatii vizuale care sa relationeze cu strategia de dezvoltare adoptata in urma cu 5 ani si lansarea unui nou website care sa reflecte si sa prezinte mai bine comerciantilor acest lucru. Toate acestea, impreuna cu finalizarea amenajarii si deschiderii unui spatiu pentru noul birou de lucru din Galati, destinat echipei de suport tehnic si mentenanta a platformei Extended.
Extended a reusit sa atraga in portofoliul sau 20 de noi magazine online, comercianti care si-au migrat business-urile din cadrul solutiilor eCommerce de tip open-source sau SaaS catre o solutie oferita de Extended. Magazinele au provenit din nise precum Fashion, Casa si Gradina, echipamente IT&C sau Cosmetice & Beauty.
Dezvoltarea platformei Extended
In ceea ce priveste dezvoltarea propriei solutii eCommerce, Extended a oferit comerciantilor sai 4 update-uri majore care au inclus un total de 107 functii si integrari noi care sa ajute magazinele online sa mentina pasul cu ritmul de crestere din piata online din Romania. Printre aceste functionalitati putem mentiona:
Actualizari si noi integrari pentru sistemele de facturare si gestiune externa, printre care se numara integrarea cu Pluriva, FGO sau BOCP Cloud, dar si functii noi pentru integrarile deja existente cu SmartBill sau WinMentor.
Modulul de integrare cu marketplace-ul eMAG a primit si el un update semnificativ in ceea ce priveste noile functii si restrictii impuse de acest canal de vanzare. Comerciantii Extended beneficiaza de ultimele update-uri pentru a-si gestiona comenzile intr-o singura interfata de „order management system”.
Procesul de checkout Extended a fost regandit / reprogramat si ofera acum posibilitatea personalizarii acestuia de catre comerciant. Totodata, a fost adaugat un modul destinat punctelor de ridicare a comenzilor din lockerele Easybox ale Sameday, modul care va primi constant noi integrari de la curierii care ofera astfel de servicii.
Obiectivele pentru anul 2022
Extended va continua procesul de consolidare a pozitiei sale pe piata online si diferentierea fata de jucatorii existenti in domeniul solutiilor eCommerce oferite comerciantilor din Romania prin update-urile si integrarile aduse in platforma. Impreuna cu noua solutie de suport tehnic complet integrata cu platforma Extended, scopul nostru principal este imbunatatirea calitatii serviciilor de mentenanta pe care le oferim si eficientizarea canalului de comunicare dintre comerciant (magazinul online) si echipa tehnica Extended.