BUCUREȘTI, mai 2021 – Danco Vision, agenție interactivă 3600 care oferă servicii integrate de web design, SEO și marketing online, marchează aniversarea a 15 ani de activitate, depășind 1 milion de euro cifră de afaceri.
Cu venituri care aproape s-au dublat an de an, din momentul în care Danco Vision a început să ofere servicii full 3600, depășirea pragului psihologic de 1 milion de euro în 2020 este cu atât mai importantă cu cât ea s-a produs la finalul unui an economic dificil, marcat de pandemia de COVID-19. Proiectele de web development contribuie cel mai mult la veniturile agenției, urmate de cele derulate în departamentele de SEO și Digital Marketing.
De asemenea, cifrele proaspăt primite din Q1 al anului 2021 demonstrează continuarea și chiar accentuarea trendului ascendent, cifra de afaceri a Danco Vision pe primele trei luni ale acestui an fiind de peste 450.000 Euro, reprezentând aproape jumatate din cifra de afaceri a întregului an 2020.
„Astăzi, Danco Vision se poziționează ca un leader în domeniu. Cunosc bine această piață și pot spune că nu mai există o agenție în România care să furnizeze acest nivel de servicii 360, cu 15 ani de experiență în online, cu clienți din toate industriile, cu o echipă perfectă, formată din oameni cu ani de experiență și tineri entuziaști. Fără falsă modestie, suntem greu de egalat la capitolele calitate, flexibilitate și viteză de livrare”, spune Daniel Ionescu, fondator și CEO Danco Vision.
Evoluția agenției în cei 15 ani a fost una organică. Pornită în 2006 din pasiune pentru web design, povestea Danco Vision a trecut prin toate etapele de creștere și maturizare ale unui business. Serviciile inițiale de web design și SEO au adus primii clienți și au contribuit la brand awareness-ul agenției. Proiectele reușite au atras altele, portofoliul s-a extins și s-a diversificat, atrăgând nume importante, precum Tarom, Cora, Ernst&Young, PwC, ș.a.m.d.
Cu experiența acumulată în perioada crizei economice din 2008, Danco Vision a trecut la nivelul următor în 2015, odată cu lansarea #DigitalU, agenție de marketing digital. Cu un pachet complet de servicii digitale, Danco Vision a devenit agenție full 3600, atacând concomitent piețele internaționale. Proiectele externe au crescut ca număr, în prezent peste 60% din revenue fiind generat de clienți din America de Nord, America de Sud, Asia și Europa.
„Danco Vision a învățat multe din colaborările cu clienți străini, iar clienții noștri din România beneficiază acum de tot know-how-ul nostru, respectiv de o experiență completă de nivel internațional, însă la prețuri corecte, calibrate pieței locale”, subliniază Daniel Ionescu.
Portofoliul de clienți a crescut constant, Danco Vision acordând o atenție deosebită retenției acestora, prin oferirea de noi servicii. În prezent, peste 20 de servicii diferite sunt asigurate de 6 departamente. O echipă de peste 40 de oameni valoroși și entuziaști stă în spatele fiecărui proiect reușit, livrat celor peste 1000 de clienți pe care Danco Vision i-a avut în cei 15 ani.
„Valorile care stau la baza Danco Vision sunt: calitatea, performanța, inovația, pasiunea, echitatea, iar acestea ne-au ghidat mereu. Am luat decizii pornind de la acest set de valori și, datorită lor, am ajuns unde suntem acum. Principiul de bază este să nu ne oprim niciodată din învățat. Învățăm de la concurență, de la clienți, învățăm de la oamenii din echipă și chiar de la candidații care vin la un interviu. Acumulăm cunoștințe și devenim mai performanți pe zi ce trece”, mai spune fondatorul Danco Vision.
Obiectivele agenției pentru acest an sunt dublarea cifrei de afaceri, de la 1.1M Euro la peste 2.2M Euro, servicii SEO cu abonamente premium de peste 20.000 de Euro/lună, generarea de revenue-uri de peste 100M Euro pentru clienți și dublarea numărului de clienți pe pachetele de servicii full 3600. Un target important este și creșterea echipei agenției la 55 de angajați și colaboratori. Pe plan internațional, prioritatea este creșterea portofoliului de proiecte în America de Nord și Europa. Danco Vision urmărește consolidarea poziției de go-to agency în ceea ce privește serviciile de SEO din industria de iGaming. Pe termen lung, va continua asimilarea tendințelor pieței online, integrarea acestora în portofoliul de servicii și continuarea îmbunătățirii calității livrabilelor și a interacțiunii cu clienții.