Tommy Hilfiger ii ureaza bun-venit lui Kendall Jenner in familia Tommy prin campania Primavara 2024. Alaturi de cinci dintre prietenii sai, imbiata de spiritul Los Angeles-ului si cerul de un albastru nesfarsit specific zonei, Kendall isi dezvaluie personalitatea prietenoasa si autentica. Este esenta perfecta a lifestyle-ului de primavara, surprinsa in culorile rosu, alb si albastru.
,,Tommy creeaza piese clasice remarcabile, reimaginate pentru a fi purtate astazi.” a spus Kendall Jenner. ,,In fiecare an, el introduce item-uri esentiale atemporale, de la camasa Oxford pana la sacou si polo, transformandu-le in produse fresh si actuale. Sunt foarte entuziasmata sa iau parte la calatoria lui de modernizare a conceptului „Classic American Cool” in aceasta sarbatoare a prieteniei.”
,,O cunosc pe Kendall si familia ei de ani de zile si a fost remarcabil sa o vad evoluand in lumea modei,” spune Tommy Hilfiger. ,,Kendall trateaza prieteniile ca pe o familie, si transmite optimism si caldura nu doar prin stilul ei, ci si prin modul in care se conecteaza cu oamenii. Aceasta perspectiva entuziasmata continua sa ma inspire sa ofer emblematicul stil American generatiilor viitoare.”
Dintre prietenii lui Kendall, care fac parte din distributia campaniei, sunt inclusi Ebony Riley, muziciana si model, Fai Khadra, model si cantaret, actorul si DJ-ul Travis Bennett, Devon Lee Carlson, model si designer, si prietena ei din liceu, Hannah Logan. Fotografiile realizate de Renell Medrano ii surprind pe acestia in momente pline de bucurie, purtand piese clasice moderne preppy.
Colectia Primavara 2024 este despre perfectionarea stilului American iconic, oferind articole esentiale relaxate in rosu, alb si albastru. Concentrandu-se pe mostenirea preppy a brand-ului, colectia imbina cu usurinta lejeritatea, optimismul si croiala eleganta. Cu un spirit sportiv, polo-ul emblematic este reimaginat de la tricou polo la rochie polo, amintind de versatilitatea si functionalitatea sa. Pantalonii chino, camasile Oxford si trench-ul clasic sunt reinventate cu siluete revigorate si materiale de inalta calitate.
Colectia Primavara 2024 este disponibila pe tommy.com, in magazinele TOMMY HILFIGER din intreaga lume si prin intermediul unor parteneri selectionati. In Romania colectia se gaseste si in magazinele TOMMY HILFIGER din Bucuresti Mall – Vitan, Baneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iasi, Iulius Town Timisoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanta, AFI Brasov, Promenada Mall Sibiu si Promenada Craiova.
Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger, @TommyHilfiger si @KendallJenner.
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.
Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD in 2022, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.