Marketingul prin SMS este cea mai personală formă de comunicare digitală. Consumatorii de azi sunt mereu cu ochii în smartphone-uri. Că e vorba de citirea e-mailurilor, știrilor, social media, consultarea stării vremii sau jocuri, cu toții am devenit dependenți de telefonul nostru mobil. Prin urmare, ai toate șansele să captezi atenția clienților și potențialilor clienți cu un SMS.
SMS-urile comerciale și tranzacționale au o rată de deschidere de 99%. Nu ai obține o rată de deschidere atât de mare nici dacă ai merge și ai bate fizic la ușile tuturor clienților tăi!
Marketingul prin SMS funcționează! SMS-ul – în varianta clasică și Rich Media (Google RCS Business) – este un canal rapid, nu necesită cunoștințe tehnice avansate, are rate ridicate de deschidere și de răspuns. Mesajele promoționale pot include oferte și reduceri, actualizări, link-uri către produse noi, imagini și videoclipuri HD, coduri QR și multe altele.
Afacerea ta poate beneficia de SMS Marketing în mai multe moduri. Te poți concentra pe mesaje SMS promoționale (reduceri, produse/servicii noi, remindere evenimente, recuperare coș abandonat), dar nu le ignora și pe cele tranzacționale (confirmări de comandă, parole unice).
Deși există mai multe canale digitale pe care le poți folosi în eforturile tale de promovare, există câteva avantaje cheie ale marketingului prin SMS, avantaje care ies în evidență prin comparație cu alte strategii:
– Eficient din punct de vedere al costurilor și o rentabilitate excelentă a investiției. Prețul unei campanii SMS este mic; de exemplu, 20 euro +tva pentru 500 SMS-uri, 190 euro + tva pentru 5000 de SMS-uri clasice. În medie, SMS Marketing are o rată de conversie cu 200% mai mare decât alte strategii de marketing digital.
– Sensibil la timp: destinatarii SMS-urilor tind să deschidă mesajele în mai puțin de câteva minute, permițându-ți să interacționezi cu ei în timp real. Când vine vorba de comenzi online, remindere rezervări/evenimente sau parole, acest aspect este foarte important.
– Automatizare: SMS-urile pot fi setate să ruleze pe pilot automat, după anumite reguli. Să presupunem că deții un magazin online și dorești să trimiți un mesaj clienților de fiecare dată când plasează o comandă. Pentru a putea face acest lucru, poți utiliza API. De îndată ce clientul apasă butonul “finalizare comandă”, scriptul detectează că a fost făcută o achiziție și trimite aproape instantaneu o solicitare către API-ul SMS, cu diferite date esențiale. În doar câteva secunde, mesajul va ajunge pe telefonul mobil al clientului.
– Fidelizare: SMS-ul îți permite să intri în conversații directe, rapide, chiar și bidirecționale, cu clienții, ceea ce ajută la construirea unei relații de încredere. Utilizarea mesajelor SMS transmite profesionalism și oferă clienților tăi o experiență mai bună, reducând în același timp volumul de lucru al departamentului call-center. Lucru atestat și de statistici – în jur de 95% dintre consumatori au încredere în mărci care facilitează inițierea unei conversații.
Află mai multe aici: https://www.sendsms.ro/ro/