Ce este si ce reprezinta SEO?SEO = Optimizarea unui site pentru motoarele de cautare

Un motor de cautare permite utilizatorilor sa caute informatii pe internet. Ei tasteaza un cuvant sau o expresie formata din cateva cuvinte in casuta speciala, iar cand dau enter li se va afisa o lista lunga de rezultate, incepand de la cele mai relevante. Cateva exemple de motoare de cautare sunt Google (cel mai mare si cel mai cunoscut), Yahoo si Bing.

Chiar daca Search Engine Optimization poate suna putin descurajator, de fapt termenul se refera in esenta la:- arta de a modifica specificatiile interne si externe ale unei pagini web/site, cu scopul de a spori vizibilitatea in rezultatele organice ale motoarelor de cautare pentru expresii relevante pentru acel site (de notat ca organic se refera la rezultate ne-platite).

Deci la ce se refera SEO?O abordare holistica a SEO cuprinde o gama larga de aspecte ce pot influenta modul in care paginile din site apar in rezultatele motoarelor de cautare. Dupa ce veti intelege exact ce presupune seo, cu siguranta mai departe veti fi interesat de elementele sale de baza.

Iata cateva elemente pe care le presupune SEO:– verificarea site-ului- solutionarea oricaror erori (cum ar fi de exemplu eroarea 404)- accesibilitatea site-ului (pentru cititorii de browsere)- viteza de incarcare a paginii web- analiza cuvintelor cheie (tag-uri) – se stabilesc cuvintele cheie care sunt cele mai potrivite pentru site-ul dumneavoastra- continut web (continutul trebuie sa reflecte cuvintele cheie stabilite)- stabilirea backlinkurilor de calitate

Pentru servicii SEO profesioniste va rugam sa accesati site-ul nostru de optimizare SEO (seoagency.ro).

SEO se refera la identificarea cuvintelor cheie relevante pentru continutul site-ului dumneavoastra tinand cont de ceea ce cauta utilizatorii.

SEO este despre optimizarea continutului. Acesta trebuie sa fie bine scris si sa contina cuvinte cheie relevante, astfel incat motoarele de cautare sa stie inteleaga ce ofera site-ul dumneavoastra. SEO se refera de asemenea si la punerea in aplicare a mai multor procese tehnice cu scopul imbunatatirii performantelor unui domeniu sau pagini.

Alte aspecte de care puteti sa tineti cont (dar care nu sunt parte oficiala a SEO)

1. Social Media sau platformele de socializare: Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, Pinterest etc. Desi aceste platforme pot ajuta la cresterea traficului pe site-ul dumneavoastra, ele nu fac parte in mod direct din SEO. Sunt adesea considerate si recomandate ca fiind parte a unei bune strategii de seo. Cu toate acestea platformele de socializare sunt utilizate in principal ca instrument de marketing pentru firme.

Avantajele SEO

Faceti seo cum trebuie si veti avea numai de castigat.

In cazul in care site-ul dumneavoastra nu vinde, nu este eficient din punct de vedere business, atunci ar trebui sa aruncam o privire asupra elementelor SEO. E clar ca acel site nu este bine indexat de catre motoarele de cautare. S-ar putea sa aveti dreptate, aveti nevoie de o firma de seo care sa rezolve aceasta problema, in caz contrar exista riscul sa dispareti usor de pe piata. Daca nu stiti exact ce presupune SEO (si nu sunteti singurul in aceasta pozitie) va invitam pe site-ul www.seoagency.ro unde veti descoperi mai multe informatii utile. Contactati-ne pentru orice detalii.

Ce este evidentDaca site-ul dumneavoastra apare in Google pentru cautari relevante veti avea de castigat: mai multi posibili clienti, mai multi clienti, un profit mai mare. Acest lucru este pur si simplu evident. Paginile site-ului dumneavoastra ar trebui sa fie bine intocmite si curate, astfel incat sa atraga noi posibili clienti.

E important sa intelegeti intentia utilizatorilorNotiunile de baza ale SEO presupun ca trebuie sa intelegeti pozitia si intentia utilizatorilor. Asta inseamna sa va ganditi la ce cauta o persoana, ce problema incearca sa rezolve prin efectuarea unei cautari. Cum il puteti ajuta?

De exemplu, daca vreau sa cumpar un produs anume, un iPhone S6, pot sa caut pe internet expresia: iPhone S6 ieftin. FAc acest lucru pentru ca stiu exact ce vreau, pur si simplu caut cel mai mic pret.

Daca nu exista un produs anume pe care il doresc, atunci pot sa caut „iPhone nou” sau „cel mai bun iPhone”. Iata deci cum poate varia intentia utilizatorului.

Pentru a intelege intentia utilizatorului trebui sa intelegeti utilizatorul, adica a posibililului client. Pentru a face acest lucru trebuie sa va raportati la caracterul si tipul cumparatorului.

Acest lucru se refera in esenta la o persoana care ar putea sa consume produsele si/ sau serviciile pe care le vindeti. Ganditi-va la un client tinta si va fi mai usor sa vedeti caror clienti va adresati, care sunt problemele acestora si ce tip de continut prefera sa consume.

Retineti ca cei care cauta un produs/ o solutie sunt in general persoane ocupate. Ei incearca sa gaseasca informatii bune, de incredere, in cel mai scurt timp.

SEO incepe cu identificarea cuvintelor cheie, o activitate ce incearca sa inteleaga ce cauta posibilii dumneavoastra clienti. In mod clar, pentru a face acest lucru cat mai bine trebuie sa intelegeti cine sunt potentialii dumneavoastra clienti si care sunt provocarilor acestora. Aveti nevoie de ajutor? Va putem auta!

Am promovat cu succes site-uri precum: www.calculatoare-second-hand.biz, www.onlaptop.ro si multe alte site-uri pe care le gasiti in portofoliul nostru.

Source