București, 1 Octombrie2020 – Revista Biz a premiat, miercuri, în cadrul Galei Biz Sustainability Awards 2020, campionii sustenabilității, 15 dintre cele mai respectate și active personalități, companii și ONG-uri care înțeleg cu adevărat ce înseamnă să fii responsabil și să investești în comunitățile din care faci parte.
Laureații Galei Biz Sustainability Awards 2020 au fost:
CATEGORIA SĂNĂTATE
Asociația „Dăruiește Viață”
CATEGORIA SOCIAL
Penny pentru Centrul Comunitar din Buftea, construit în parteneriat cu Habitat for Humanity
Banca Transilvania – #OameniidelaBT
CATEGORIA CULTURĂ
Vodafone pentru platforma „Împreună mai puternici”
Marius Manole pentru campania #ActorIndependent
CATEGORIA MEDIU
Nespresso – Strategia de sustenabilitate generală
Philips România & Airly – „România respiră – Vrem aer curat!”
Lidl pentru proiectul „Cu apele curate”, împreună cu Maimultverde
PREMII SPECIALE
Anca Ungureanu – Campania #Sustinemafacerilemici
Hospice Casa Speranței
ONG-UL ANULUI – Geeks for Democracy
MOST PROMISING ONGs
– Code 4 Romania
– „Asociația Zi de bine”
YOUNG PERSONALITY OF THE YEAR – Edmond Niculușcă
PERSONALITATEA ANULUI ÎN CSR – Melania Medeleanu
Lista laureaților ediției și înregistrarea evenimentului se regăsește pe site-ul: https://www.revistabiz.ro/laureatii-galei-biz-sustainability-awards-2020/.
Designul trofeului Biz Sustainability Awards a fost creat de artistul plastic Ovidiu Toader.
Partenerii acestei ediții au fost Penny, Vodafone, Nespresso, Siviero Maria, OVN.ro și Palatul Bragadiru.
Metodologie
Factorii care au determinat alegerea brandurilor din fiecare categorie în studiul realizat de echipa Biz pentru Sustainability Awards Gala sunt: Impactul, Creativitatea și originalitatea, Inovația și Eficiența.
Nominalizările rezultate în urma procesului de selecție care a luat în considerare acești factori au fost apoi analizate calitativ și comparativ, fiind ierarhizate în cadrul categoriilor relevante, atât din punct de vedere al sustenabilității (mediu, educație, sănătate, social, cultură), cât și al anvergurii companiilor.
În realizarea listei de nominalizați au fost consultați lideri de opinie, profesioniști din marketing, comunicare, manageri și CEO din diverse domenii de business.
Nominalizările primite au fost introduse într-o cercetare cantitativă, menită să stabilească o ierarhie pentru a obține o listă scurtă, de finaliști. Runda finală a cercetării a fost una calitativă și a presupus doar evaluarea finaliștilor.
În această etapă, un panel de public relevant pentru studiu – oameni implicați în viața socială, cu job-uri active, care participă la multe evenimente și sunt la curent cu evoluțiile sociale, culturale și economice la nivel global – analizează calitatea actelor de CSR ajunse pe lista finalistelor și decide laureații ediției.
****
Despre Biz Agency
Businessul Biz Agency înglobează revista Biz, Biz Events – o divizie puternică de organizare evenimente și conferințe, Biz Storymakers – servicii de content marketing pentru clienți, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piață și portalul online revistabiz.ro.
Biz este brandul care reunește o comunitate puternică de oameni de afaceri, atât online, cât și offline.
Biz Market View: Divizia de market research s-a impus prin realizarea unor importante studii și topuri în parteneriat cu agenții de research, pe cele mai importante domenii de activitate din România: Top 50 companii performante, Anuarul directorilor de marketing, Top 20 companii IT pentru care merită să lucrezi, Topul agențiilor de PR din România, Brand Ro sau BizTech.
Biz Events: Divizia organizează anual zeci de conferințe de business și evenimente corporate sau gale, transmițând conținut relevant în formate inovatoare și atractive pentru publicurile țintă.
Revista Biz: Este o voce originală și profesionistă a presei de business românești. O revistă deschizătoare de drumuri, cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor și comunităților de business.
Biz Storymakers: Divizia transformă mesajele corporate sau de marketing într-o poveste valoroasă din punct de vedere al formei și conținutului, punând la dispoziția brandurilor toate platformele de comunicare ale Biz Agency.