Nu e un lucru nou faptul că generația Z este una din generațiile care trăiesc în cea mai digitală eră a omenirii și este una dintre cele mai pricepute generații în plățile mobile și digitale. Companiile de tehnologie precum cele de software development sau cele de fintech transformă provocările bancare și de plată în oportunități și soluții noi. Acest lucru presupune o multitudine de platforme și aplicații de dezvoltare software care pot schimba serviciile financiare sau chiar contribui la apariția unor noi modele de afaceri, aplicații, procese și produse.

Ce presupune Fintech și care este importanța acestuia?

Fintech este noua tehnologie care îmbunătățește și automatizează furnizarea de servicii financiare. Acestea îi ajută pe consumatori și pe proprietarii de afaceri să-și gestioneze operațiunile financiare. Această industrie funcționează folosind soluții software și algoritmi specializați care sunt utilizați atât pe smartphone-uri, cât și pe computere.

În ciuda mediului economic dificil din 2020, investițiile în industria fintech au crescut conform unui studiu realizat de Statista, ajungând la 44 de miliarde de dolari, o creștere cu 14% față de 2019.

Industria plăților digitale de-a lungul timpului

În 2008, criza economică și financiară a contribuit la dezvoltarea industriei de fintech și implicit a plăților digitale. Digitalizarea transformă în mod activ economia de astăzi. Pe baza statisticilor, se estimează că piața de tehnologie a plăților digitale va crește la nivel global între 2015 și 2022. În 2017, a fost raportată o estimare globală de 3,1 trilioane de dolari SUA pentru valoarea tranzacției a pieței de tehnologie de plată de generație următoare.

Sistemele de plată care integrează tehnologia de ultimă generație includ EMV-uri cu cip, coduri QR și plăți digitale NFC. Adoptarea de către NFC a telefoanelor mobile a crescut segmentul NFC într-un ritm rapid. 

Cine este generația Z și de ce sunt atât de puternici?

Generația Z este numele actualei generații de tineri născuți din 1997 până în 2012. Mulți membri ai generației Z și-au asumat deja responsabilități de adulți, pornind mișcări climatice, organizând marșuri pentru justiția socială și împingând companiile să se alinieze mai bine la valorile lor.

Consumatorii generației Z sunt crescuți în era digitală, ceea ce îi face nativi digitali. Se simt confortabil să deschidă conturi de depozit online și să își folosească aplicațiile mobile pentru diferite forme de Fintech, cum ar fi digital banking.

În ultimii mai bine de douăzeci de ani, echipa de experți din cadrul companiei AROBS a dezvoltat soluții inovative și complexe, printre care și cele ce au la bază soluții fintech menite să faciliteze operațiunile din domeniul financiar pentru diferiți clienți, atât locali, cât și internaționali.

Source