New York Groove

Într-un oraș care nu doarme niciodată, să te faci remarcată prin deciziile vestimentare nu este doar o alegere; e un stil de viață. TOMMY JEANS întâmpină sezonul Toamna 2023 cu o colecție care este despre a fi altfel decât ceilalți și despre a îmbrățișa agitația urbană. De la jachete bomber căptușite la cămăși din piele, tema ”Borough Style” din acest sezon se inspiră din cartierele dinamice și diverse ale orașului New York.

Alaska Puffer: Mai mult decât doar căldură

În centrul acestei colecții se află Alaska Puffer, o piesă care nu doar îți oferă o stare confortabilă, ci te diferențiază în așa numita junglă de beton. Cu un volum mare și cu un stil și  mai mare, acest puffer oferă promisiunea de căldură, confort și stil incontestabil. Conceput pentru a înfrunta răceala urbană, Alaska Puffer are foarte multe de oferit.

Versatilitatea se întâlnește cu stilul în aventurile în aer liber

Alaska Puffer este mai mult decât o haină de iarnă; este accesul tău la aventură în aer liber, cu stil. Indiferent dacă explorezi un parc sau mergi pe străzile pline de viață ale orașului, acest puffer este prietenul ideal care să te însoțească. Proprietățile sale de izolare îl fac perfect pentru plimbările în acele dimineți răcoroase, iar design-ul său ușor nu te va îngreuna în timp ce navighezi pe terenul urban.

Alaska Puffer & denim: Redefinirea Stilului Urban Chic

Dar ceea ce este și mai incitant este modul în care Alaska Puffer se combină fără efort cu piesele emblematice din denim, parte din colecția TOMMY JEANS Toamna 2023. De la denim inspirat de stilul grunge până la denim baggy, gama de denim își are rădăcinile în moștenirea orașului care cunoaște stilul ca nimeni altul, New York.

Grunge Chic cu Baggy Denim

Canalizează rebelul din tine cu jeans baggy, într-un look de inspirație grunge. Acest outfit aduce o notă de nostalgie din anii ’90 pe străzile moderne, reflectând stilul onest al orașului. Blugii baggy permit confort și mișcare, făcându-i perfect pentru acele sesiuni spontane de skateboarding pe aleile urbane.

Cum Se Încheie O Aventură Urbană

Cum vrei tu! În colecția TOMMY JEANS Toamna 2023, este vorba despre a îmbrățișa spiritul orașului și despre a face alegeri fashion îndrăznețe. Alaska Puffer și piesele din denim din această recentă colecție sunt pânza perfectă pentru aventurile tale urbane. Fie că te plimbi pe străzile pline de viață sau că mergi în parc, aceste piese oferă atât stil, cât și funcționalitate, asigurându-te că ești întotdeauna pregătit pentru următorul capitol al aventurii în oraș. Așadar, pregătește-te, ieși în evidență și lasă orașul să fie pista ta.

În Romania, colecția este disponibilă pe tommy.com și în magazinele TOMMY JEANS din Parklake Shopping Center și Mega Mall.

Despre SARKK

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.       

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.

Source