De cinci ani, Influencer Marketing Conference este cel mai important eveniment de marketing prin influenceri din Romania si Europa de Est, ce isi propune sa ofere cel mai bun mix de continut util si actual tuturor oamenilor de marketing si comunicare, care deruleaza campanii in social media si, in general, in mediul digital. 

Pe 14 septembrie, la Hotel JW Marriott din Bucuresti, specialisti locali si internationali vor aduce in prim-plan strategii si tactici valoroase pentru orice companie interesata de colaborarile cu influencerii. 

Intre vorbitorii confirmati se numara Rahul Titus (Ogilvy UK), Sarah Pinch (Ketchum London), Andreea Lupu (Starcom), Claudia Bodnar ( KFC, Pizza Hut & Taco Bell), Andreea Zanfir (Starcom), Raluca Radu (MTH Digital), Roxana Diba (Golin), Bogdan Tomoiaga (GRF+), Octavian Gheorghe (GMP PR).

Studiu Exclusiv

Cea de-a 11-a editie a studiului InfluenceMe, realizat de Starcom Romania, vine cu o serie de informatii menite sa aduca claritate in abordarea campaniilor cu influenceri. Este singurul studiu care documenteaza evolutia influencer marketing-ului in industria de comunicare locala. In fiecare an, studiul a venit cu noi date relevante si cu o abordare holistica a fenomenului – sintetizand atat perceptiile consumatorului, cat si dimensiunea pragmatica, cuantificabila, din spatele campaniilor.

Masterclass de exceptie

La finalul conferintei, participantii sunt invitati sa asiste la un seminar aplicat si interactiv despre campaniile cu influenceri. Cu mult continut util si exemple clare, masterclass-ul ofera brand-urilor un kit cu tactici clare si multe idei din experienta unor agentii de top din Romania. 

Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile pe www.influencermarketing.ro.

Influencer Marketing Conference este un eveniment organizat de Evensys, in parteneriat cu Lidl Romania si cu sprijinul Banca Transilvania, Samsung, Sphera (KFC, Pizza Hut, taco Bell) si Starcom Romania.

Source