Materialele promotionale sunt diferite tipuri de produse tiparite, electronice si pentru a fi oferite cadou, care sunt concepute pentru a creste gradul de constientizare a marcii, a crea o imagine pozitiva si a creste loialitatea clientilor. Aceasta este o modalitate excelenta de a promova evenimente pe piata produselor de calitate. De exemplu, designul luminos al punctelor de vanzare cu atribute de marca atrage atentia altor consumatori, ca urmare, creste volumul vanzarilor.

Principalele tipuri de materiale promotionale:

  • Produse tipografice: carti de vizita, brosuri, pliante, cataloage, afise, calendare.
  • Produse suvenir cu marcaj: pixuri, cani, blocnote
  • Marionete
  • Standuri promotionale de marca
  • Carduri din plastic
  • Materiale POS
  • Birotica: agende, pixuri, etc.

Aceste materiale publicitare sunt utilizate in mod activ in domeniul marketingului. Unul dintre exemplele izbitoare sunt expozitiile la care participa multe companii. De regula, fiecarui vizitator al expozitiei i se ofera un pachet promotional, care contine materiale promotionale de la toate companiile participante (pliante, carti de vizita, afise). Astfel, chiar daca un vizitator nu ajunge la standul dumneavoastra, el va lua in orice caz informatii valoroase despre companie. In timpul pregatirii si organizarii evenimentului, agentia de evenimente acorda o atentie deosebita proiectarii de materiale publicitare si pregatirii pachetelor promotionale.

Unde pot gasi materiale promotionale?

Agentia de evenimente TROPEUM furnizeaza servicii in domeniul marketingului, pentru companii si teambuilding-uri. Daca trebuie sa dezvoltati o strategie pentru o campanie si sa oferiti suport cu materiale promotionale, echipa TROPEUM este gata sa va ajute. Echipa include nu numai specialisti in marketing si organizatori de evenimente, ci si designeri competenti care dezvolta produse promotionale pentru orice ocazie.

Chiar si cea mai simpla si necesara afacere necesita publicitate si informatii. Singura intrebare este legata de calitate si cantitate. Cultura corporativa, care are nevoie si de materiale promotionale, nu trebuie neglijata. In cadrul comunicarii dintre angajatii companiei si clienti, insignele atractive si cartile de vizita realizate profesional sunt foarte potrivite. Stilouri de marca, hartie cu antet, ambalaje, genti promotionale sunt, de asemenea, destul de potrivite. Conform celor mai conservatoare estimari, mai mult de jumatate din produsele promotionale sunt pastrate de oameni mai mult de un an.

Toata lumea adora sa primeasca cadouri frumoase si placute. Mai ales daca sunt si utile. Emotiile pozitive si sentimentele de recunostinta evocate chiar de micile suveniruri sunt foarte utile pentru intarirea contactelor. Si acest lucru, la randul sau, este extrem de bine suprapus naturii publicitare si informationale a materialelor promotionale.

Source