Spre deosebire de Beans United, unde agenția creează și implementează un program complet de generare de leaduri pentru clienții săi, ABH se adresează companiilor care vor să-și dezvolte competențele interne de atragere și convertire a clienților și vizează atât piața locală, cât și cea internațională.

La Beans United am implementat cu succes multe campanii de inbound marketing folosind instrumentele Hubspot și am adus mii de lead-uri de calitate pentru clienții agenției. Deoarece cultura noastră este despre înțelegerea clienților, învățăm multe despre afacerile și nevoile lor.

Așa am descoperit acest decalaj între marketing și vânzări și am început să implementăm diferite soluții pentru îmbunătățirea indicatorilor de new business. Prin ABH, vrem să aducem aceste metode și procese către mai multe companii, indiferent dacă lucrează sau nu cu o agenție.”

Liana Cuta – Business Unit Director ABH, Consultant Marketing Automation cu peste 10 ani experiență în marketing

Metodologia ABH (Always be Helping) aduce în prim plan nevoile clientului și le mapează pe parcursul întregului proces de vânzare, de la prima interacțiune până la semnarea contractului și nu numai. Procesul nu se termină odată cu convertirea clienților, ci continuă prin crearea unei experiențe dincolo de așteptări, care va genera mai departe noi prospecți. Este un proces circular, nu liniar.

Cu ajutorul celor 3 pachete (Essential-Agile-Savvy) și a Trainingurilor Corporate, ABH pune la dispoziția echipelor interne metodologia, procesele și infrastructura Hubspot CRM necesară implementării unei mașinării de generare de lead-uri: smarketing-abh.com

Source