Daca ai o afacere si o prezenta solida online, sigur iti doresti sa profiti cat se poate de mult de marketingul online si sa iti cresti veniturile. Una dintre cele mai frecvente intrebari pe care si le pun antreprenorii este cat de mult ajuta Google Ads la dezvoltarea afacerii si daca merita sau nu sa investeasca in campanii in aceasta directie.

In prezent, tot mai multi consumatori cauta produsele si serviciile de care au nevoie folosind motoarele de cautare, iar reclamele platite din Google le sunt de ajutor. Insa, pentru a atrage atentia si a ajunge la publicul tinta, trebuie sa ai un anunt vizibil si usor de gasit, adica sa faci campanii Google Ads eficiente.

Ce este Google Ads?

Cunoscute si sub denumirea de Search Engine Marketing (SEM) sau Pay-Per-Click (PPC), reclamele Google Ads sunt strategii de marketing digital eficiente. Acestea iti permit sa creezi si sa postezi pe pagina de rezultate afisate de Google, YouTube, Yahoo Mail si alte platforme relevante reclame pe care se poate face click.

Strategia este foarte eficienta pentru promovarea unui brand, cresterea traficului, a numarului de clienti si a vanzarilor. Google Ads este o solutie pentru a ajunge la publicul tinta si a-ti atinge obiectivele de marketing dorite. De asemenea, pentru ca platesti doar daca obtii rezultate, este o strategie care iti asigura controlul deplin asupra sumei pe care o vei cheltui pentru publicitate.

Sunt anunturi pe care utilizatorii le vad imediat

Daca ai anunturi care iti promoveaza afacerea atunci cand se realizeaza o cautare dupa cuvintele cheie relevante, utilizatorii le pot vedea imediat fie in primele afisari ale motoarelor de cautare, fie pe alte platforme pe care le folosesc. Si, pentru ca majoritatea anunturilor PPC fac parte din campanii Google Ads, daca ai o afacere trebuie sa le folosesti si tu. Te ajuta sa iti atingi obiectivele de marketing personalizate in functie de necesitati si de buget si sa ajungi la publicul interesat de nisa ta.

Iti asigura acoperirea de care ai nevoie

Intrucat anunturile Google Ads ofera rezultate relevante pentru clientii interesati de nisa ta, va fi mai usor sa obtii acoperirea de care ai nevoie. Altfel spus, Google ofera clientilor tai informatiile potrivite la momentul potrivit, crescand sansa de a fi vizitat.

Mai mult, dupa difuzarea anuntului, obtii in timp real informatii despre vizitatori, evaluarea eficientei cuvintelor cheie si departajarea clientilor in functie de obiceiurile lor de navigare, comportament sau intentie. Toate acestea sunt esentiale pentru a crea campanii PPC care sa iti asigure conversia dorita si sa contribuie la atingerea obiectivelor.

Iti asigura un instrument facil de masurare a eficientei afacerii tale

Un avantaj incontestabil al marketingului digital este faptul ca te ajuta sa obtii in timp real informatii exacte despre rezultate. Altfel spus, iti permite sa vezi imediat daca eforturile tale ajuta la cresterea traficului organic si a ratelor de conversie, dar si sa observi comportamentul vizitatorilor si profilul lor. Planificatorul de performanta Google Ads te va ajuta sa vezi unde poti face ajustari pentru a obtine cele mai bune rezultate, cum sa separi campaniile pentru a evita conflictele de bugete si care sunt cele mai bune zone pentru a creste eficienta.

Te ajuta sa iti depasesti concurenta

Folosind campaniile Google Ads, pe langa faptul ca vei aparea in motoarele de cautare in primele pozitii si mai des decat concurenta, vei beneficia de cresterea traficului si recunoasterea marcii. Prin urmare, campaniile Google Ads eficiente pot fi la fel de valoroase ca SEO.

Rezerva-ti dreptul de a fi in fata concurentei si promoveaza-ti brandul prin campanii Google Ads bine gandite dupa cuvinte cheie relevante pentru afacerea ta!

Source