Poate ziua de 26 aprilie a inceput intr-un mod obisnuit pentru fiecare dintre noi, cu aceleasi task-uri si obiceiuri din viata de zi cu zi. Insa, finalul acesteia a fost unul complet diferit si superb. A fost momentul in care peste 200 de oameni relevanti in industria creativa au facut cunostinta cu Club Originals.

O campanie care imbina decenii de mostenire a unui stil cu adevarat clasic cu un twist surprinzator, Club Originals este despre un sentiment de new nostalgia, care transmite frumusetea  fuziunii dintre tendintele moderne si accentele fine ale anilor ’80, ’90 si 2000. Dedicata in mod special artistilor si creatorilor emergenti ce sunt parte din generatia Z, campania pune in lumina creativitatea si efervescenta ce se creeaza atunci cand libertatea de exprimare, explorarea identitatilor fluide si mixul stilistic inedit sunt lasate sa remodeleze normele culturale.

In cadrul evenimentului, invitatii au avut ocazia sa experimenteze spiritul rebel si alternativ Club Originals printr-o serie de activari, care mai de care interesante. Mai mult de atat, muzica si dansul au conturat o atmosfera plina de energie, unde networking-ul si exprimarea sinelui creativ au fost laitmotive. Pe langa asta, cei prezenti au avut ocazia sa descopere cele 3 perechi emblematice adidas Originals: Rivalry, Superstar si Gazelle.

Rivalry si-a castigat popularitatea pe terenul de baschet in anii ’80, devenind ulterior o emblema in lumea skaterilor si punkerilor, fiind o pereche OG pe care trebuie sa o ai in garderoba. Superstar sunt sneakersii care schimba lumea printr-un stil clasic si o silueta de neegalat, unde shell toe-ul specific emana unicitate si indrazneala de a fi complet diferit. Nu in ultimul rand, Gazelle se remarca prin caracterul versatil, silueta emblematica si libertatea stilistica pe care o ofera, contribuind la o transformare constanta a normelor culturale.

Piese selectate din colectia adidas Originals sunt disponibile in magazinele adidas din toata tara.

Despre adidas Originals:

Inspirat de bogata mostenire sportiva a adidas – unul dintre cele mai importante branduri sportive din lume si un designer si dezvoltator global de incaltaminte si imbracaminte sportiva – adidas Originals este un brand de lifestyle fondat in 2001. Avand la baza arhiva adidas, adidas Originals duce mai departe mostenirea brandului prin angajamentul sau fata de inovarea produselor si prin capacitatea sa de a filtra creativitatea si curajul gasite pe terenuri si arene sportive prin prisma culturii tineretului contemporan. Marcat de emblematicul logo Trefoil – care a fost folosit pentru prima data in 1972 – si sustinut de cei care continua sa modeleze si sa defineasca cultura creativa, adidas Originals continua sa inoveze constant oferind haine si incaltaminte ce se integreaza perfect in cultura urbana.  

Source