La ce ajută optimizarea SEO?
Optimizarea pentru motoarele de căutare înseamnă adaptarea unui site web în așa fel încât să corespundă criteriilor Google. Mai simplu, cu cât site-ul tău este mai plăcut de Google, cu atât el îl va afișa printre primele rezultate. Colaborarea cu firma seo este soluția pentru creșterea interacțiunii online dintre tine și posibilii tăi clienți.
SEO este cheia pentru a-ți menține prezența online și pentru a atrage clienți noi. Vă recomandăm serviciile oferite de Agenție SEO București:
- Audit SEO tehnic
- SEO onsite
- Creare site web
De ce toată lumea dorește să apară în primele rezultate? Atunci când caută pe internet produse și servicii, oamenii tind să acceseze rezultatele din topul căutărilor. Site-urile care se află pe prima pagină se bucură de cel mai mare trafic online, lucru care are le aduce multe beneficii.
Procesul de optimizare
Optimizarea pentru motoarele de căutare reprezintă un proces complex și amănunțit. Mai întâi se face o analiză SEO a site-ului, care cuprinde 3 aspecte:
Analiza competitorilor din punct de vedere al optimizăriiAnaliza atentă a cuvintelor cheieAnaliza detaliată din punct de vedere tehnic
După realizarea acestui audit SEO, agenția pe care ai ales-o îți va propune abonamentul potrivit pentru site-ul tău. Ea va face o strategie și va începe procesul de optimizare. Discută înainte despre costul serviciilor, de la optimizare seo pret până la copywriting preț.
Este important să ai în minte faptul că procesul de optimizare SEO este unul continuu, iar agenția nu ar trebui să vă promită rezultate pe care nu le pot garanta, cu atât mai puțin rezultate vizibile peste noapte.
Alege să lucrezi cu experți
Pentru a obține rezultatele pe care ți le dorești, ai nevoie de ajutorul experților care sunt familiarizați cu actualizările constante ale motoarelor de căutare. SEO este un proces continuu, deoarece concurența ta nu stă pe loc. Ea caută permanent soluții ca să se mențină în topul căutărilor.
Google modifică nonstop criteriile de căutare care sunt într-un număr foarte mare. De aceea, este bine să lucrezi cu experții din domeniu care înțeleg modul de funcționare al algoritmilor. Ei vor găsi mereu oportunitățile cele mai bune pentru a-ți dezvolta permanent site-ul.
Odată ce site-ul tău ajunge pe prima pagină, este important să te asiguri că își va menține poziția acolo. Ai nevoie de cineva care să aibă grijă ca site-ul tău să fie convingător pentru utilizatori, nu doar să apară în primele căutări. Cât despre Google, e esențial ca site-ul să fie activ, pentru a fi ușor de găsit.
Diferența dintre reclamele plătite și SEO
Reclamele plătite și optimizarea SEO sunt două strategii diferite, dar care își propun același lucru – să ofere o bună vizibilitate online afacerii. Dacă alegi reclamele plătite vei plăti o sumă de bani către Google Ads ca site-ul tău să apară în topul rezultatelor. SEO este o strategie organică, deci ea te va ajuta să apari pe prima pagină fără a-i plăti platformei Google.
Un alt aspect important este faptul că majoritatea oamenilor nu au încredere în reclamele plătite, deoarece își dau seama că se clasează în top doar pentru că cineva a plătit pentru asta. Deci sunt puse la îndoială credibilitatea afacerii și a calității serviciilor.
GOOGLE ADS |
SEO |
Plătești pentru a fi în topul căutărilor |
Plătești pentru servicii de optimizare durabile |
Reclamele nu sunt de încredere pentru utilizatori |
Utilizatorii au încredere în rezultatele organice și le accesează |
Dacă nu plătești, nu mai apari în rezultate |
Continui să apari, chiar dacă ai renunțat la serviciile agenției |
În schimb, oamenii au încredere în rezultatele organice și le consideră autentice și relevante. Primind rezultate specifice pentru ce au căutat, ei sunt determinați să acceseze site-ul și să vizualizeze oferta ta.
Odată ce oprești campania de promovare plătită către Google, site-ul tău nu va mai apărea în topul rezultatelor. Datorită optimizării SEO, site-ul tău va mai continua să apară pe prima pagină ceva timp, chiar dacă alegi să închei colaborarea cu