E nevoie de multa munca si creativitate pentru a crea spoturi care sa se viralizeze. Dar sa ai un job creativ iti poate ajude si multe satisfactii. Si e clar ca in reclamele de mai jos umorul, munca si satisfactia unei munci bine facute s-au impletit.
In acest articol vom aminti cateva reclame pline de umor, care, cu siguranta, au ajutat la cresterea notorietatii brandurilor si au fost apreciate de public.
Ecografie cu surprize
Cand experienta ecografiei bebelusului se transforma intr-o situatie amuzanta pentru privitor, sansa ca reclama sa devina virala creste semnificativ.
Pisicile sunt amuzante la cumparaturi
Pisicile si bebelusii asigura viralizarea multor reclame. De data aceasta, pisicile sunt in centrul atentiei intr-o reclama care promoveaza un lant de supermarketuri cu reduceri. Cine nu a urmarit vreodata clasicele clipuri cu pisici si comportamentul lor haios in preajma castravetilor? Dar cand micile feline preiau comportamente umane, insa le pastreaza si pe cele tipice, spotul nu poate fi decat amuzant.
[embedded content]
De la un cal putere in sus
O caruta cu GPS, amatori de muzica house sau haos, parcare in siguranta. Nu, nu e o reclama la un sistem de navigare in oras, ci despre tehnologizarea unei carute de la tara. Vehicolul are doar un cal putere, insa e dotat cu un GPS care ajuta orice locuitor de la tara sa gaseasca ulitele si sa parcheze cu spatele printre gaini.
Ei bine, creatorii spotului s-au gandit sa creeze o reclama in care absurdul situatiei sa dea o nota extrem de amuzanta. Si au reusit.
[embedded content]
Interzis, dar amuzant
O reclama interzisa, dar plina de farmec si umor. Adresata adultilor, motivul principal pentru care spotul nu a ajuns pe TV, reclama surprinde cum ceea ce trebuia sa fie o experienta intensa pentru actori se transforma intr-una amuzanta pentru spectator. Si, de data aceasta, neprevazutul e extrem de amuzant.
[embedded content]
Maioneza, flirt si umor
Maioneza, flirt? Ce le leaga, oare? Chiar daca flirtul si maioneza nu au neaparat o legatura, povestea surprinsa in reclama se dovedeste a fi amuzanta. In special finalul. Nu stim daca umorul a influentat vanzarile si notorietatea brandului, insa reclama e cu siguranta amuzanta si merita vazuta.
[embedded content]
Dragostea trece, ferestrele rezista
O serie de spoturi scurte si amuzante, pe care le puteti vedea mai jos. Cand dragostea trece, raman… reclamele. Amuzante de altfel.
[embedded content]
[embedded content]
[embedded content]
[embedded content]