Blugii 501 Plant-Based sunt creati din cel putin 97% materiale pe baza de plante, cu bumbac organic certificat, colorant natural si cerneala din deseuri de lemn. Acest model este un indiciu pentru modul in care s-ar putea dezvolta industria in urmatorii ani, minimizand folosirea materialelor sintetice derivate din combustibili fosili. Mai mult, un astfel de item este echivalent cu o evolutie a practicii de inovare a designului.
„Dat fiind faptul ca producem blugii 501 de 150 de ani, avem o oportunitate clara – si o responsabilitate in acelasi timp –, aceea de a imbunatati in mod constant procesul prin care acesti blugi sunt fabricati”, spune Paul Dillinger, VP Design Inovation la Levi Strauss & Co. „Modelul se bazeaza pe eforturile noastre anterioare de a crea blugi ce respecta o economie circulara.”
Pentru blugii 501 Plant-Based, tesatura este realizata 100% din bumbac organic standard (OCS), certificat organic si vopsit cu indigo pe baza de plante de la Stony Creek Colors. Culoarea denimului este inspirata de nuantele din arhiva brandului, mai exact de Levi’s X80. In loc de piele, eticheta din spate a blugilor este fabricata din MIRUM by NFW, un material 100% bio si plastic-free, care nu genereaza efluent in etapa de productie. Croiala este de asemenea 100% din bumbac.
In plus, pe baza eforturilor privind amestecul de canepa si bumbac de-a lungul anilor, Levi’s va lansa un item bazat exact pe aceasta inovatie. Va fi disponibil intr-o varietate de nuante si finisaje atat pentru femei, cat si pentru barbati, unele avand coloranti naturali. Acesta va fi lansat pe tot parcursul anului, imbinand tesatura premium cu inovatia de la nivelul fibrelor alternative – caracteristica a colectiei Wellthread.
Piesele descrise mai sus vor fi valabile in magazinele Levi’s si online incepand cu 24 iulie 2023.
Despre Levi Strauss & Co.:
Levi Strauss & Co. este una dintre cele mai mari companii de imbracaminte de marca din lume si un lider global in producerea blugilor. Compania proiecteaza si comercializeaza blugi, imbracaminte casual si accesorii aferente pentru barbati, femei si copii sub marcile Levi’s, Dockers, Signature by Levi Strauss & Co., Denizen si Beyond Yoga. Produsele brandului sunt vandute in peste 110 de tari si in intreaga lume printr-o combinatie de lanturi de comercianti, magazine universale, site-uri online si are o amprenta globala de aproximativ 3.200 de magazine de tipul shop-in-shop. Veniturile nete raportate ale Levi Strauss & Co. pentru anul fiscal 2022 au fost de 6,2 miliarde de dolari. Pentru mai multe informatii, accesați http://levistrauss.com.