Iată o serie de statistici care demonstrează puterea Marketingului prin SMS:

48% dintre consumatori au declarat că preferă să primească mesaje de loialitate prin SMS.

75% dintre mileniali preferă să primească mesaje promoționale prin SMS.

50% dintre consumatori efectuează achiziții directe după primirea unui SMS branduit cu un cupon de reducere.

Codurile de reduceri livrate prin SMS au o rată de utilizare de 10 ori mai mare decât cele de pe flyere.

Utilizarea de linkuri scurte și branduite ajută la îmbunătățirea conversiilor cu până la 34%.

Până la 80% dintre consumatori preferă să-și urmărească comenzile prin SMS.

Mesajele SMS au o rată medie de click de 36%, în timp ce ratele de click pentru e-mail-uri sunt de 3,4% (MobileMonkey.com).

Cum poți beneficia de SMS în comerțul electronic?

Vânzări: Trimite SMS-uri în masă clienților ori de câte ori lansezi o campanie de reduceri sau promovezi o nouă gamă de produse.  

Notificări privind statusul comenzii: Instalează un plugin sau un add-on compatibil cu platforma ta e-commerce pentru a trimite notificări SMS personalizate cu privire la statusul comenzilor. Asigură o comunicare neîntreruptă cu clienții și nu uita să le trimiți mesaje de mulțumire, în care poți include eventuale vouchere pentru următoarea comandă. 

FYI: Echipa sendSMS a dezvoltat module SMS gratuite pentru cele mai populare platforme e-commerce: Magento, OpenCart, CS-Cart, Prestashop, Shopify, Woocommerce, ContentSpeed, Gomag și altele.  

Recuperarea coșurilor abandonateMulți utilizatori ai magazinelor online renunță la coșul de cumpărături, din varii motive: casual browsing, planificari prea costisitoare, costuri prea mari de transport, coduri de reducere care nu funcționează. Totuși, există o soluție puternică pentru a recâștiga o parte din utilizatorii indeciși: trimiterea unui SMS care conține un link către coșul lor abandonat și o reducere suplimentară. 

Peste 19% din coșurile abandonate sunt recuperate cu SMS-uri personalizate automatizate. Trimite primul mesaj la 15 minute după ce coșul este abandonat, iar un al doilea mesaj o zi mai târziu, cu stimulente și îndemnuri clare la acțiune.

Sondaje:Feedback-ul primit de la clienți este valoros pentru îmbunătățirea site-ului, serviciilor sau produselor tale. Și, într-un final, pentru creșterea ratei de conversie. Trimite un SMS cu un link scurt către un sondaj celor care au efectuat recent comenzi pe site-ul tău.

Recenzii produse: Recomandările și recenziile clienților pot fi foarte convingătoare. 99,9% dintre consumatori citesc recenziile înainte de a achiziționa un produs, iar 98% le consideră un pas esențial în decizia de cumpărare. Consumatorii care vizitează o pagină de produs cu 1-10 recenzii sunt cu 52,2% mai predispuși să cumpere decât cei care vizitează pagini fără recenzii. Pe cât de valoroase sunt, pe atât de greu de obținut pot fi. Având în vedere că SMS-urile au o rată de deschidere de 99% și doar 1% spam și e-mailul are o rată de deschidere de 20% și 49,7% spam, ai mai multe șanse să obții recenzii trimițând SMS-uri în masă.

 

Așadar, notificările prin SMS aduc multe beneficii afacerilor eCommerce: crești rapid vânzările magazinului online, trimițând mesaje SMS în bulk despre promoțiile în curs; îți fidelizezi clienții, notificându-i prin SMS în privința comenzilor și trimițându-le mesaje SMS de mulțumire; recâștigi din clienții indeciși, prin remindere SMS privind finalizarea comenzii; beneficiezi de un retur al investiției excelent, SMS-ul fiind printre cele mai ieftine canale de digital marketing.

Bucură-te și tu de beneficiile comunicării și marketingului prin SMS!

Află mai multe pe https://www.sendsms.ro/ro/

 

Source