Tommy Hilfiger anunta ca Yara Shahidi, actrita premiata, producatoare si lider renumit in domeniul incluziunii, a participat la finala New Legacy Challenge de la The Metrograph din New York, pe 24 mai 2023, imbracata in Tommy Hilfiger. In timpul evenimentului, Tommy Hilfiger si Yara Shahidi au anuntat-o pe Megan Smith ca fiind castigatoarea premiului. Ea va primi un grant de 25.000 USD si oportunitatea de a realiza o colectie capsula alaturi de echipa de design Tommy Hilfiger.

Aflata la cea de-a doua editie, New Legacy Challenge este o competitie de design dezvoltata printr-un parteneriat intre Tommy Hilfiger’s People’s Place Program si Harlem’s Fashion Row (HFR). Creata pentru a oferi sprijin in cariera si acces comunitatilor subreprezentate in moda, New Legacy Challenge celebreaza vocile unei noi generatii de designeri BIPOC.

Programul People’s Place a fost lansat in iulie 2020 ca o platforma pe trei piloni din dorinta de a promova reprezentarea diversilor lideri din moda si din industriile creative. Cu accent pe parteneriatele dezvoltate de-a lungul timpului, oferirea accesului in cariera si leadership-ului in industrie, programul urmareste sa realizeze schimbari consistente, pe termen lung. Programul isi ia numele de la primul magazin Tommy Hilfiger care a fost deschis in 1969 in orasul natal al lui Hilfiger, Elmira, New York. La doar 18 ani, Hilfiger a creat People’s Place ca un spatiu dedicat pentru ca oameni din toate categoriile sociale sa se reuneasca pentru a se bucura de arta, muzica, moda si cultura pop. Modelat de revolutia culturala din anii 1960, magazinul original a stimulat un schimb de idei, a incurajat exprimarea de sine autentica si a contestat normele sociale. In acest spirit a fost fondat si va continua sa se extinda noul Program People’s Place.

Pentru mai informatii va rugam sa accesati: https://tom.my/tommy-x-harlems-fashion-row

CINE: Yara Shahidi a purtat o camasa alba din bumbac, cu nasturi, din colectia Primavara 2023 TOMMY HILFIGER, pantaloni din denim lejer, cu monograma, si cravata asortata din denim cu monograma.

UNDE: New York, New York

CAND: Miercuri, 24 Mai, 2023

# # #

Despre SARKK

SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com

Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.       

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.

Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.

Despre Harlem’s Fashion Row

Infiintata in 2007 de Brandice Daniel, organizatia sprijina tinerele talente si ofera o platforma pentru designerii de culoare si latino subreprezentati. Harlem’s Fashion Row (HFR) implica publicul si aliniaza partenerii de brand cu tinerii designeri de culoare. Misiunea HFR este sa descopere si sa prezinte talentul acestora printr-o platforma de evenimente nationale si programe personalizate. Organizatia initiaza evenimente inovatoare care atrag diverse persoane influente conectate la industria modei. Obiectivul lor este de a oferi oportunitati reale de afaceri oamenilor de culoare din moda pentru a-si prezenta abilitatile intr-o industrie, care este adesea inaccesibila acestui grup. Pentru a afla mai multe, va rugam sa vizitati www.harlemsfashionrow.com.