GPeC Proficiency: audit și consultanță pentru magazinele online în scopul optimizării prezenței online și creșterii vânzărilor
GPeC Proficiency este programul de auditare și mentorat dedicat magazinelor online – indiferent de dimensiunea lor de business sau de vechimea în piață – care constă într-un proces complex de auditare, consultanță 1 la 1 și optimizare a magazinelor cu scopul îmbunătățirii experienței utilizatorilor pe site (UX) și creșterii ratei de conversie (CRO).
“Prin intermediul programului sprijinim echipele din spatele magazinelor online să se specializeze în tot ce este actual și important în E-Commerce și Digital Marketing pentru a stăpâni tehnicile esențiale de optimizare UX, creștere a ratei de conversie și, astfel, creșterea vânzărilor online”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.
Concret, magazinele online care se înscriu în programul GPeC Proficiency trec prin următoarele etape:
- – Evaluarea website-ului și a prezenței online printr-un audit complex format din peste 200 de criterii de verificare, astfel încât fiecare magazin obține o radiografie a situației lui actuale;
- – Etapa de mentorat în cadrul căreia magazinele online primesc consultanță de specialitate în întâlniri 1 la 1 despre cum pot optimiza site-ul pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor și pentru a crește rata de conversie;
- – Reevaluarea magazinelor și a prezenței online, urmărind optimizările făcute la recomandarea auditorilor GPeC și continuarea mentoratului alături de specialiștii programului.
În ce constă Auditul GPeC?
Auditul GPeC este singurul audit all-in-one din România pentru magazinele online care analizează toate aspectele esențiale ale unui website e-commerce:
- – Audit UX (User Experience) pentru întregul site atât pe Mobil, cât și pe Desktop;
- – Audit Marketing Online (Bannere, Diferențiatori, Promoții, Cross/Up-Sell, Bundles, Loializare etc.);
- – SEO Health Check (verificarea elementelor esențiale pentru o bună optimizare în Google);
- – Security Health Check (identificarea eventualelor vulnerabilități de securitate);
- – Audit Campanii de E-Mail Marketing / Newslettere;
- – Audit Conținut și Prezență în Social Media;
- – Audit Juridic (conformarea cu principalele obligații legale în e-commerce, Termeni și Condiții, Privacy Policy etc.);
- – Mystery Shopping (calitatea serviciilor magazinului online și de Customer Support)
Auditul GPeC conține toate rapoartele de mai sus, fiind analizate peste 200 de criterii pentru fiecare magazin online înscris în programul GPeC Proficiency.
Evaluarea magazinelor online este făcută de 30 de specialiști cu vastă experiență în E-Commerce și Digital Marketing.
Înscrierea magazinelor online în programul GPeC Proficiency pornește de la 499 EUR + TVA pentru cel mai mic pachet (Lite) și ajunge la 949 EUR + TVA în cazul pachetului Incognito, prețurile fiind valabile până pe 24 aprilie când expiră Oferta Early Bird. După această dată, prețurile vor crește.
Detaliile complete despre program, precum și înscrierile se pot face pe site-ul GPeC aici: https://www.gpec.ro/gpec-e-commerce-proficiency/
GPeC SUMMIT 22-23 Mai: Conferință, Expo, Cursuri și Networking cu elita pieței de E-Commerce și Digital Marketing
GPeC SUMMIT este considerat evenimentul reprezentativ al pieței de E-Commerce și Digital Marketing din România și CEE, acesta desfășurându-se pe 22-23 Mai, în București, astfel:
- – Conferința GPeC, GPeC E-Commerce Expo & Networking Party 22 Mai – Teatrul Național București
- – Cursuri & Workshops 23 Mai – Hotel Sheraton, București
4 Speakeri internaționali legendari vin la GPeC SUMMIT: Mark Schaefer, Nancy Harhut, Karl Gilis și Talia Wolf
În cadrul Conferinței GPeC din 22 Mai vor urca pe scenă unii dintre cei mai apreciați specialiști în E-Commerce și Digital Marketing:
– Mark Schaefer pentru prima oară în România – autor a 9 cărți bestseller, al 3-lea cel mai influent expert în Digital Marketing din lume (potrivit Brand24) și Top 10 cei mai “re-tweeted” specialiști în Marketing de pe Twitter. Blogul său se află în top 1% din cele mai citite bloguri din lume, iar podcast-ul său – The Marketing Companion – se regăsește în top 10 podcast-uri de Marketing pe iTunes.
– Nancy Harhut – Behavioral Marketing Expert, autoarea cărții Using Behavioral Science in Marketing, care a fost recent publicată de Kogan Page și se află deja pe primul loc în clasamentul Amazon pentru categoriile Web Marketing, Business Marketing și Consumer Behavior. Nancy este poziționată în Top 40 Digital Strategists (potrivit Online Marketing Institute), Ad Club Top 100 Creative Influencer și Social Top 50 Email Marketing Leader.
– Karl Gilis este Co-Fondatorul AGConsult și este inclus în Top 3 cei mai influenți Experți în Optimizarea Ratei de Conversie (CRO) din întreaga lume.
– Talia Wolf este Fondatorul GetUplift – agenție specializată în Optimizarea Ratei de Conversie (CRO) la care brand-urile precum Teamwork, Bit.ly, Sprout Social, Thinkific, Mercedes sau Upright apelează ori de câte ori au nevoie de optimizarea funnel-urilor și de creșterea ratei de conversie.
Lor li se vor alătura specialiștii autohtoni în E-Commerce și Digital Marketing, organizatorii pregătind peste 25 de speakeri în cele două zile de GPeC SUMMIT.
Ziua de 23 Mai aduce tuturor celor interesați de domeniu cursuri intensive și workshop-uri pe cele mai importante subiecte de E-Commerce și Digital Marketing.
Înscrierile la GPeC SUMMIT au început, iar până pe 30 aprilie este valabilă Oferta Early Bird care aduce discount-uri semnificative din taxa de înscriere. Prețul biletelor de acces pornește de la 99 EUR + TVA, iar detaliile complete despre eveniment, precum și înscrierile se pot face pe site-ul GPeC aici: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/