Menținerea unui nivel ridicat al calității serviciilor reprezintă un atu important în segmentul de livrare de bunuri, efectuate de către agenții de vânzări. De aceea, utilizarea tehnologiei devine din ce în ce mai necesară pentru menținerea pe piață la un nivel optim, prin software-uri de optimizare rute și eficientizare a întreg procesului de livrare și încărcare marfă. Un exemplu ideal este Optimall Logistic by AROBS, creat special pentru producători și distribuitori.

Avantajele pe care le oferă utilizarea unui software de acest fel sunt numeroase, iar dintre acestea pot fi amintite trei, respectiv: proces eficient de livrare, timp de livrare îmbunătățit și scădere a impactului negativ pe care afacerea îl are asupra mediului înconjurător. 

Livrare eficientă

În momentul în care vorbim despre o eficientizare a procesului de livrare, vorbim de reducerea cu peste 15% a kilometrilor parcurși, dar și despre optimizarea volumului de marfă încărcat în vehicule.

Acest software se bazează pe eficientizarea transportului în vederea unei livrări optimizate a mărfurilor, iar pentru aceasta se urmărește în același timp minimizarea costurilor necesare în procesul de distribuție, dar și menținerea nivelului ridicat al calității pentru serviciile de livrare oferite. 

Așadar, Optimall Logistic este soluția perfectă care poate fi utilizată pentru planificarea rutelor de livrare în mod eficient, dar este folosită și optimizarea volumui de marfă încărcat.

Livrare mai rapidă 

Pentru că alături de acest instrument poate fi folosit și Optimall SFA pentru automatizarea proceselor de vânzare, există posibilitatea livrării într-un timp mai scurt. Soluția software SFA este un instrument care oferă posibilitatea de a centraliza informațiile referitoare la stocuri, la clienți, la produse și la prețuri în timp real, iar în acest fel timpul de pregătire al comenzilor va fi considerabil redus. Odată redus acest timp și planificarea rutei agenților de vânzări realizată, livrarea se va face, cu adevărat, într-un timp mai scurt, cu ajutorul Optimall logistic. 

Pe lângă aceste aspecte, este important și faptul că se deține vizibilitatea asupra procesului de livrare, iar timpul necesar pentru livrarea comenzilor poate fi estimat într-un mod cât mai realist. În acest fel, vor fi împlinite așteptările clienților, iar satisfacția acestora nu va întârzia să apară, ceea ce duce la obținerea unui succes al afacerii. 

Livrare ecologică 

Un avantaj major se referă la grija mai mare față de mediu pe care o poate avea o firmă care apelează  la această soluție. Prin reducerea numărului de kilometri parcurși, este redus și consumul de combustibil, iar în acest fel, livrarea poate fi considerată mai ecologică. Grija față de mediu va fi mai mare, însă uzura flotei va fi mai mică. 

Așadar, hai să digitalizăm împreună afacerea ta!

Source