Ziua de 14 februarie poate aduce cu sine si o atmosfera romantica superficiala, unde cinele, cadourile si surprizele ”romantice” sunt exagerate. Mai mult, fiecare lucru din jurul nostru devine romantizat si apar ofertele doar in 2; cina pentru doi, bilete de cinema unu + unu si altele. Toata lumea sugereaza ca astfel de momente ar trebui sa vina de la altcineva mai degraba, decat de la noi insine.
Acest fapt este doar o parte a unei probleme mai mari in care fiecare dintre noi crede ca fericirea noastra depinde de alti oameni, evenimente sau trairi exterioare. Miley ne demonstreaza ca iubirea de sine are cel mai puternic si durabil efect asupra noastra, indiferent de ceea ce se intampla in exterior.
Dragostea de sine vine cu multe beneficii. Ajuta la reducerea stresului, la construirea unor obiceiuri mai sanatoase, te face mai productiv, iti sporeste increderea si creste nivelul de fericire.
Tocmai de aceea, in acest an, ofera-ti de Valentine’s Day un ritual de relaxare pura, unde iubirea de sine este laitmotiv. Cu ajutorul UFO 2 poti obtine o piele de vis in doar 2 minute, bucurandu-te de un tratament facial complet la domiciliu. Ai parte garantat de o hidratare instanta alaturi de o stralucire sanatoasa si naturala inca de la prima utilizare. In plus, terapia cu lumina LED cu spectru complet iti asigura revitalizare, indepartarea semnelor de imbatranire si imbunatateste textura pielii.
Acesta este doar unul dintre dispozitivele ce iti vor schimba in mod garantat perceptia despre iubirea de sine. Viziteaza www.marionnaud.ro si descopera gama variata FOREO, alaturi de beneficiile sale. Anul acesta sarbatorim iubirea de sine!
Despre FOREO:
FOREO este un brand suedez de beauty-tech, care face rutina de ingrijire a pielii sa fie simpla, usoara si placuta. Povestea FOREO a inceput acum un deceniu la Stockholm, Suedia; atunci si acolo a luat nastere ideea de a crea cele mai avansate dispozitive de ingrijire a pielii din lume.
Astazi, brandul se afla in fruntea revolutiei tehnologice in domeniul frumusetii, cu dispozitive care au un impact profund asupra vietii a milioane de clienti si fani din intreaga lume.