Biz începe în forță anul 2023 cu o ediție specială realizată în Franța. La finalul lunii ianuarie, întreaga echipă editorială a revistei Biz își va stabili, timp de o săptămână, cartierul general în Paris. De aici, vom realiza Biz Franța, primul număr al revistei Biz din anul 2023.
Orașul Luminilor și al iubirii este un important centru de business pe plan global, iar echipa Biz îl va revizita în 2023, în cadrul proiectului Biz World, care a făcut înconjurul lumii și a aterizat deja în 12 țări de pe trei continente.
„Pentru Biz, fiecare început de an este special. De 12 ani, în ianuarie ne mutăm redacția într-un hub care are impact de business la nivel global, dar și asupra României. Descoperim mereu oameni extraordinari, companii cu amprentă globală și ne întoarcem cu povești fascinante despre țara pe care o vizităm. La fel va fi și Biz Franța, care va fi realizat din țara unde arta, cultura și gastronomia se împletesc armonios cu businessul”, a declarat Marta Ușurelu, Owner Biz.
România și Franța sunt istoric strâns legate în plan diplomatic, iar în anii de după 1989 mari companii franceze au realizat investiții importante în țara noastră. Numai în ultimul deceniu, schimburile comerciale dintre cele două țări au depășit 78 de miliarde de euro. Franța este al treilea investitor străin în România.
Biz Franța va descoperi la ele acasă branduri cu tradiție care continuă să facă istorie, lideri de business, povești fascinante și oameni care conduc destinele celor mai importante companii franțuzești, dar și români care au reușit să‑și construiască frumoase cariere de succes. De asemenea, vom sta de vorbă cu ambasadoare Franței în România, Laurence Auer.
Biz World, un proiect unic pe piața de media
Proiectul Biz World, lansat în 2011, ia pulsul schimbărilor la nivel mondial în centrele de putere politică şi economică ale lumii. La fiecare început de an, redacția Biz se mută timp de o săptămână în locurile care contează în dinamica globalizării.
#BizWorld se află la cea de-a 13-a ediție după ce echipa Biz a mai publicat revista intergral din Belgia, Marea Britanie, SUA, Germania, Singapore, Austria, Franța, Japonia, Israel, Coreea de Sud, Olanda și Italia.
Partenerii #BizFranța sunt Groupama, Orange, Carrefour, Uriage, DS Automobiles, Laboratoarele Thea, Air France, Renault și Forcapil.
***
Despre Biz Agency
Businessul Biz Agency înglobează revista Biz, Biz Events – o divizie puternică de organizare evenimente și conferințe, Biz Storymakers – servicii de content marketing pentru companii, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piață și portalul online, revistabiz.ro.
Biz este brandul care reunește o comunitate puternică de oameni de afaceri, atât online, cât și offline.
Biz Market View: Divizia de market research s-a impus prin realizarea unor importante studii și topuri în parteneriat cu agenții de research, pe cele mai importante domenii de activitate din România: Top 50 companii performante, Anuarul directorilor de marketing, Top 20 companii IT pentru care merită să lucrezi, Topul agențiilor de PR din România, Brand Ro sau BizTech.
Biz Events: Divizia organizează anual zeci de conferințe de business și evenimente corporate sau gale, transmițând conținut relevant în formate inovatoare și atractive pentru publicurile țintă.
Revista Biz: Este o voce originală și profesionistă a presei de business românești. O revistă deschizătoare de drumuri, cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor și comunităților de business.
Biz Storymakers: Divizia transformă mesajele corporate sau de marketing într-o poveste valoroasă din punct de vedere al formei și conținutului, punând la dispoziția brandurilor toate platformele de comunicare ale Biz Agency.
www.revistabiz.ro