Cei mai importanți lideri din antreprenoriat, inovație, management, media & marketing și CSR au luat parte la Zilele Biz, iar unele dintre cele mai importante companii prezente pe piața din România au ales să lanseze oficial noile produse și servicii la acest eveniment.
În ziua Antreprenoriatului, Edenred România a anunțat lansarea Edenred BIZTRO Club, o platformă pentru afacerile antreprenoriale și IMM-uri care oferă acces gratuit la resurse și informații pentru antreprenorii aflați la început de drum. Proiectul este dezvoltat alături de redacția revistei Biz. „Întreaga comunitate de business aflată la început de drum și nu numai, are acum acces, la doar câteva click-uri distanță, de informații relevante. Informațiile sunt puse la dispoziție de experți din toate domeniile conexe antreprenoriatului”, a precizat Ovidiu Bîrsa, Director comercial Edenred România, în prezentarea susținută la ziua dedicată antreprenoriatului din cadrul Zilelor Biz.
Tot în premieră la Zilele Biz, Enel a prezentat oficial, la Ziua Media&Marketing, noua platformă de conținut Electripedia, cu informații legate de consumul de energie și eficiența energetică. ”Electripedia este o platformă cu conținut original, unde se pot găsi informații utile despre ce modul (real) de economisire a energiei; este un loc unde ne propunem să dărâmăm mituri, cu date bazate pe cercetări, pe calcule, totul pentru a răspunde clienților în căutarea de a fi eficienți energetic”, a declarat Raluca Teodorescu, Head of Media la Enel România.
Platforma Empath a fost prezentată, în premieră, la Zilele Biz de echipa Unlock Market Research. Adina Vlad, Managing Partner Unlock Market Research și Alexandra Cojocaru, Partner Unlock Market Research, au oferit informații din studiile complexe care ajută liderii din business să ia cele mai bune decizii și au anunțat o perioadă de trei luni de trial în care cercetările Empath pot să fie descărcate gratuit. Între studiile valoroase se află și Hunters Annual Trends –„Rebuilding Us | 2022 Summary” și Unlock Research Report – „Who’s taking care of employees’ mental health?”.
La Zilele Biz, Alpha Bank a lansat noile carduri ale băncii, un touchpoint extrem de important în relația cu consumatorul.
„Lucrurile se schimbă și astăzi vrem să spunem lucruri cât mai scurt, pentru că nu avem timp, dar storytelling-ul rămâne. Noile carduri Alpha Bank stau sub conceptul odiseea modernă. Aceasta este acea poveste celebră, adusă astăzi. Eroul principal al acestor carduri suntem noi. Noi suntem cei care explorează lumea, iar cardurile devin mijloacele care ne ajută”, a punctat Tiberiu Mercurian, Marketing Director la Alpha Bank.
Cel mai important instrument al profesioniștilor din MarComm, „Best 100+ Marketing”, s-a lansat la Zilele Biz
Anuarul „Best 100+ Marketing”, considerat reper în industria marcomm pentru că oferă o bază de date complexă a celor mai activi directori de marketing, s-a lansat oficial tot în timpul festivalului de business al României, Zilele Biz. Publicația oferă informații despre oamenii cheie din industrie și resurse utile sub forma unor interviuri cu unii dintre cei mai inovatori și activi directori de marketing de pe piața românească.
Directorii de marketing sunt prezenți în „Best 100+ Marketing” cu un profil care arată evoluția lor și permite conturarea unui tablou macro al oamenilor care iau cele mai importante decizii pentru sănătatea și evoluția brandurilor puternice de pe piața din România și din regiune. Anuarul „Best 100+ Marketing” are un cost de 85 lei (TVA inclus) și poate fi comandat la emailul [email protected], dar este disponibil în cadrul evenimentelor organizate de Biz.
Zilele Biz, evenimentul care dă tonul în businessul românesc
De 21 de ani, Zilele Biz s-a transformat într-un reper pentru profesioniști, fiind supranumit de mulți dintre ei „festivalul de business al României”.
Pe lângă antreprenori, manageri și vizionari care au construit afaceri de la zero și au propulsat branduri în topurile naționale, regionale și internaționale, la Zilele Biz au oferit live din know-how-ul lor unii dintre cei mai bine cotați business coaches și consultanți care au ajutat sute de companii să treacă la un nivel superior.
„Ne bucurăm să vedem că Zilele Biz este evenimentul preferat de marile companii pentru lansări importante, dar în special pentru că festivalul de business al României este prezent an de an în agenda atâtor profesioniști. În mai bine de două decenii, am urmărit împreună cum se scrie istoria în businessul românesc, am asistat la nașterea și evoluția unor branduri de succes și am avut mereu o fereastră deschisă către viitor, cu ajutorul studiilor, analizelor și experților vizionari care au împărtășit cu generozitate informații mereu relevante de pe scena Zilelor Biz”, declară Marta Ușurelu, owner Biz.
Festivalul de business al României, Zilele Biz, revine cu o nouă ediție în noiembrie 2023, când va oferi din nou cele mai bune posibilități de networking alături de sesiuni concentrate de know-how și informații aplicate pentru antreprenori, profesioniști care doresc să continue să inoveze, manageri, specialiști din media&marketing și din echipele de CSR.
Informații complete despre Zilele Biz sunt disponibile la adresa zilelebiz.ro.
Despre Biz Agency
Businessul Biz Agency înglobează revistele Biz și Haute Culture Magazine by Biz, Biz Events – o divizie puternică de organizare evenimente și conferințe, Biz Storymakers – servicii de content marketing pentru clienți, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piață și portalul online revistabiz.ro.
Biz este brandul care reunește o comunitate puternică de oameni de afaceri, atât online, cât și offline.
Biz Market View: Divizia de market research s-a impus prin realizarea unor importante studii și topuri în parteneriat cu agenții de research, pe cele mai importante domenii de activitate din România: Top 50 companii performante, Anuarul directorilor de marketing, Top 20 companii IT pentru care merită să lucrezi, Topul agențiilor de PR din România, Brand Ro sau BizTech.
Biz Events: Divizia organizează anual zeci de conferințe de business și evenimente corporate sau gale, transmițând conținut relevant în formate inovatoare și atractive pentru publicurile țintă.
Revista Biz: Este o voce originală și profesionistă a presei de business românești. O revistă deschizătoare de drumuri, cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor și comunităților de business.
Biz Storymakers: Divizia transformă mesajele corporate sau de marketing într-o poveste valoroasă din punct de vedere al formei și conținutului, punând la dispoziția brandurilor toate platformele de comunicare ale Biz Agency.
Mai multe informații sunt disponibile pe www.revistabiz.ro.