Indiferent dacă alegi să strălucești pentru o ocazie festivă sau să te îmbraci pentru o întâlnire confortabilă, cu TOMMY HILFIGER este despre petrecerea momentelor prețioase alături de cei dragi.
Tommy Hilfiger anunta lansarea campaniei Festive, care celebreaza stilurile Americane mostenite cu o estetica moderna distincta. Noua colectie prezinta piese prep clasice cu abordari fresh atat pentru barbati cat si pentru femei. Produsele sunt realizate din tesaturi premium care in acest sezon de sarbatoare vor straluci cu stil si vor lumina noptiile petrecute cu prietenii si cei dragi. De la intalniri extrem de placute pana la momente festive de sarbatoare si in care daruiesti cadouri, aceasta colectie ofera optiuni versatile pentru un look elegant sau mai casual, cu siluete moderne, tesaturi confortabile si un styling luxos.
Inspirandu-se din cultura pop de pe Coasta de Est, piesele emblematice includ camasi clasice Oxford si pantaloni de trening tip varsity, cu dungi indraznete color block si siluete supradimensionate. Din seria produselor versatile must-have fac parte rochia camasa si trenciul, care sunt realizate din bumbac organic pentru o abordare mai sustenabila a elementelor esentiale ale sezonului. Stilurile de tartan Black Watch care prezinta noua TH Monogram joaca un rol central in linia de imbracaminte pentru barbati, in timp ce emblematica haina peacoat si rochia camasa pentru femei sunt reproiectate in materiale noi pentru a se potrivi sezonului de tranzitie. Tricoturile din lana si jachetele bomber cu numere de universitate ofera variante stralucitoare pentru ocazii de sarbatoare, iar imbracamintea de lux reprezinta tinuta suprema pentru relaxarea de dupa sarbatori.
Dupa campania de toamna ‘22 inspirata de Fabrica lui Andy Warhol, campania Festiva celebreaza bucuria de a oferi cadouri pe tot parcursul sezonului de sarbatori si aduce un omagiu petrecerilor celebre organizate de Warhol. Astfel de scene sunt aduse la viata printr-o distributie de creatori, artisti, movers & shakers, care ii include pe Sam Dilkes, King Owsu, Bwonhee Lee, James Corbin, Jay Jay, Luoyi, Bingbing Liu, Tara Halliwell si Londone Myers – fiecare manifestandu-si exprimarea de sine intr-o forma unica in cadrul unei mese festive prin excelenta, sarbatorind spiritul de echipa, bucuria de a fi impreuna si conceptul de comunitate.
Produsele sunt disponibile pe tommy.com si in magazinele TOMMY HILFIGER selectionate din intreaga lume, iar in Romania incepand cu decembrie 2022. Magazinele TOMMY HILFIGER din Romania se gasesc in Bucuresti Mall – Vitan, Baneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iasi, Iulius Town Timisoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanta, AFI Brasov si Promenada Mall Sibiu.
Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.
# # #
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o retea extinsa de magazine selectionate si pe tommy.com.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştere organica, condusa de valori CSR si de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atentia celor mai exigenti consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.
Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.