SEO este un subiect care se bucură de o atenție tot mai mare. Optimizarea SEO este o componentă esențială a oricărui plan de marketing. În prezent, SEO nu mai poate fi privit că o opțiune ci că o necesitate.
A fi vizibil în mediul online înseamnă mai multe vânzări dar și o vizibilitate pe măsură. Optimizarea SEO trebuie să fie un punct important în orice plan de marketing.
Deoarece optimizarea SEO este un proces complex ai nevoie să apelezi încă de la început la cea mai bună companie SEO care să te ajute să obții cele mai bune rezultate.
Sfaturi de la cei mai buni experți în SEO
SEO este un domeniu complex și pentru a avea parte de succes trebuie să urmezi sfaturile celor mai buni experți. În cele de mai jos vei descoperi câteva sfaturi pe care le poți pune în practică pentru a avea parte de cele mai bune rezultate.
Adam Connel
Adam Connel vine în atenția tuturor persoanelor care vor să își creeze un nume în mediul online cu ajutorul celor mai bune sfaturi. Acesta recomandă să depistezi oameni din nișa ta de activitate și să găsești o modalitate de a le exploata audiența.
Acesta mai recomandă să îți fructifici realatiile cu oamenii influenți pe care îi cunoșți. Poți apela chiar și la serviciile persoanelor celebre.
Brent Carnduff
Brent Carnduff recomandă să nu te concentrezi atât de mult pe frecvența de postare ci din contra, pe calitatea conținutului care va fi publicat. Este necesar să implementezi o strategie solidă de promovare astfel încât să te asiguri că fiecare articol este găsit și este citit de publicul tău țintă.
Brian Belfitt
Brian Belfitt este fondatorul și proprietarul Blog Engage și este un mare expert în business blogging. Acesta susține că secretul unui SEO calitativ este varietatea link-urilor care fac trimitere către site-ul tău. Poți folosi cu cea mai mare încredere Social Media, Twitter, Facebook, Guest Blogging dar și multe alte modalități prin care poți obține link-urile de care ai nevoie. Este necesar totuși să te menții departe de schimburile de link-uri sau de cumpărarea acestora.
Gazalla Gaya
Gazalla Gaya este de părere că Google este foarte serios cu privire la afișarea unui conținut util și corect pentru utilizatorii săi. Ca să poți avea parte de un conținut calitativ trebuie să ai în vedere următorii pași:
- Documentează-te cu multă atenție înainte de a scrie articolele de care ai nevoie
- Guest blogging pentru blog-urile care fac parte din nișa ta
- Asigură-te că ai Google authorship
- Crește-ți prezența pe Google+
- Lucreaza la feedback-ul primit la articolele tale
Julie Joyce
Julie Joyce susține că o prezență bine gestionată pe rețelele sociale te poate salva în cazul în care nu te bucuri de un Page Rank bun. Este un sfat pe care trebuie să îl iei în calcul dacă îți dorești ca afacerea ta să prospere în mediul online.
Kristi Hines
Kristi Hines este de părere că dezvoltarea unui conținut calitativ și promovarea acestuia sunt două elemente esențiale. Doar dacă le vei combina vei reuși să câștigi în mod natural o poziție mai bună pe motoarele de căutare.
Cu cât conținutul website-ului tău va fi mai calitativ cu atât acesta se va bucura de o poziționare mai bună pe motoarele de căutare.
Apelează la o companie specializată în SEO
Poți avea parte de cele mai bune rezultate dacă vei apela la o agenție marketing SEO. Aceasta este cea mai în măsură să îți ofere sfaturile de care ai nevoie pentru ca prezența ta pe motoarele de căutare să fie una mai bună. Aici vei găsi o echipa de profesioniști pregătiți oricând să facă față provocărilor și să îți ofere o prezență mai bună pe motoarele de căutare.