Daca vei privi site-ul ca pe un instrument care functioneaza continuu pentru a-ti sustine si promova afacerea, vei intelege ca are nevoie periodic de intretinere, improspatare si curatentie. Cu siguranta afacerea ta merita o noua imagine, iar actualizarea web site-ului te va ajuta sa te mentii o prezenta puternica in mediul online. Iata ce poti face pentru a-ti actualiza web site-ul.

Fa curatenie in WordPress

WordPress-ul este o aplicatie software care necesita upgrade regulat pentru a functiona fara probleme. Pe langa upgrade-ul de WordPress, trebuie sa te asiguri ca toate pluginurile folosite sunt actualizate, sa verifici link-urile existente si sa elimini elementele de continut media neutilizate.

Daca ai abilitati tehnice, te poti ocupa chiar tu de aceste lucruri si ar trebui sa incepi prin a face o copie de siguranta. Insa, daca lucrezi cu o agentie creare site in WordPress cu experienta, aceasta se va ocupa lunar de tot ce este necesar pentru intretinerea de baza a web site-ului tau.

Actualizeaza continutul website-ului tau

Continutul website-ului tau consta in text, imagini si videoclipuri si este cel care iti reprezinta brandul. Homepage-ul site-ului tau trebuie sa fie cat mai relevant si mai convingator, astfel incat utilizatorii care ajung aici sa aiba o experienta satisfacatoare si sa ramana cat mai mult timp pe prima pagina.

Prin urmare, este bine ca periodic sa te asiguri ca HP-ul site-ului tau descrie cat mai relevant activitatea, produsele si serviciile pe care le oferi. Doar asa vei avea conversiile dorite si iti vei atinge obiectivele de afaceri. Actualizeaza ofertele de pe website-ul tau, modifica unele titluri pentru a le face mai atractive si posteaza imagini sau videoclipuri noi.

Actualizeaza designul website-ului

Exact asa cum din cand in cad modernizezi designul interior al unei locuinte, ar trebui sa faci si cu website-ul tau. Astfel, te asigur ca ramane mereu proaspat si atractiv pentru utilizatori. Analizeaza website-ul prin ochii vizitatorilor tai si incearca sa iti dai seama daca iti place sau nu.

Nu uita ca tendintele se schimba si ca in mediul online lucrurile evolueaza mai repede decat in oricare alta zona. De aceea, pentru a te asigura ca ramane in tendinte si ca este atragator pentru utilizatorii actuali, este recomandat sa actualizezi design-ul website-ului tau cel putin odata la 3 ani.

Actualizeaza blogul de pe website

Daca nu ai inca un blog, trebuie sa il adaugi si, daca deja ai unul, trebuie sa te asiguri ca este actualizat constant cu postari noi si atragatoare. Google te va recompensa pentru ca publici regulat continut nou. Totodata, postarile pe blog sunt o modalitate excelenta de a face dovada expertizei tale, de a crea continut partajabil si buletine informative si de a tine legatura cu clientii tai. Pentru a avea efect, postarile pe blog ar trebui sa fie saptamanale sau macar lunare.

Ofera utilizatorilor reduceri pentru abonarea la newsletter

O lista de e-mailuri este o resursa vitala pentru strategiile de marketing de care are nevoie afacerea ta, iar newsletterele sunt cea mai buna modalitate de a o completa. Buletinele informative publicate periodic sunt o modalitate excelenta de a ramane in atentia potentialilor tai clienti.

Asigura-te ca ai pe website-ul tau un formular de inscriere la newsletter usor de folosit si ca vii cu o oferta atragatoare, cum ar fi, de exemplu, o reduce de 10% pentru urmatoarea comanda. Nu te aștepta ca utilizatorii care iti viziteaza site-ul pentru prima data sa devina si clienti, dar, daca le vei obtine email-ul, vei putea sa le trimiti newslettere pentru a construi o relatie de incredere cu ei si cresc sansele de conversie. 

Source