In prezent, consumatorii doresc sa interactioneze cu companiile in cat mai multe moduri posibile (email, retele sociale, telefon sau chat), iar constientizarea acestui lucru este esential pentru a avea campanii de marketing online de succes. Prin urmare, pe langa servicii email marketing complexe, trebuie sa abordezi si alte modalitati. Astfel, maximizezi acoperirea clientilor din nisa ta si vei avea o afacere de succes.

Iata 6 modalitati prin care poti avea o abordare de succes in marketingul online!

Optimizare web site (SEO)

Un site optimizat pentru motoarele de cautare se poate compara cu o baza solida pentru o casa. De aceea, primul pas pe care ar trebui sa il faci pentru a avea campanii de marketing online eficiente, este sa te asiguri ca ai un site SEO, iar acest lucru inseamna mult mai mult decat stabilirea cuvintelor cheie.

Va fi necesara analiza continutului pentru a te asigura ca acesta este relevant, informativ si atragator. De asemenea, trebuie sa te asiguri ca imaginile folosite sunt sugestive, au text alternativ descriptiv si dimensiunea potrivita pentru a nu-ti ingreuna site-ul. Web site-ul tau trebuie sa fie responsive, sa aiba o viteza de incarcare de maximum 3 secunde, sa fie usor de folosit si sa asigure utilizatorilor o experienta satisfacatoare.  

Publicitate Google cu plata pe click (PPC)

O modalitate de a te asigura ca web site-ul tau este cu un pas inaintea concurentei si printre primele vazute de utilizatorii care realizeaza cautari dupa cuvintele cheie din nisa ta este publicitatea Google cu plata pe click. Este vital, insa, sa planifici campaniile cu atentie in functie de cuvintele cheie relevante si sa le alegi pe cele mai performante.

Folosirea platformelor social media

Daca vei folosi platformele social media vei descoperi oportunitati variate de a ajunge la consumatorii din nisa ta. Strategiile eficiente pe social media, pe langa reclame, ar trebui sa includa postarea de continut atractiv care sa creeze o imagine de brand puternica. Postarile cu intrebari si raspunsuri, meme-urile, videoclipurile, postarile pe blog si articolele atractive, toate sunt necesare pentru a genera implicarea utilizatorilor si partajare.

Campanii platite pe platformele sociale

Pentru a promova evenimente, reduceri, servicii si produse noi, poti folosi pe retelele sociale campaniile platite. Daca le vei combina cu continut captivant, este detul de probabil sa reusesti sa atragi atentia utilizatorilor retelelor sociale si sa ii convertesti in potentiali clienti si apoi in clienti.  

Postari regulate pe blog

O alta modlitate pentru a te face remarcat im mediul online sunt postarile regulate pe blogul website-ului tau. Oferind constant continut nou pe subiecte de interes iti optimizezi SEO web site-ul si ai si continut relevant pe care il poti partaja pe retelele sociale pentru a incuraja implicarea utilizatorilor. Un blog activ ajuta la constientizarea marcii si creste gradul de incredere al consumatorilor in produsele si serviciile pe care le oferi.

Comunicate de presa

Lansezi un produs nou, deschizi un nou punct de lucru sau oferi o reducere pentru un anumit serviciu intr-o anumita perioada? Atunci ar trebui sa te folosesti de comunicatele de presa postate pe platformele dedicate. Sunt o modalitate eficienta de a-ti face cunoscut brandul si de a atrage atentia asupra noilor produse.

Source