De-a lungul timpului, companiile au căutat mereu cele mai bune soluţii astfel încât să poată obţine cu uşurinţă documentele de care au nevoie şi o foarte bună relaţionare în echipă. Ca răspuns la această problemă, a venit Dynamics 365, un pachet Microsoft, care aduce la un loc datele, procesele şi angajaţii, permiţând astfel o bună administrare a afacerii.
Ce este Dynamics 365 şi la ce este util?
Dynamics 365 reprezintă următoarea generaţie a aplicaţiilor inteligente special concepute pentru afaceri şi ajută organizaţiile să se dezvolte, să crească şi să se transforme. Dynamics 365 este acel program care adună la un loc capabilităţile CRM şi ERP în scopul de a oferi aplicaţii noi proiectate pentru a funcţiona împreună. Aceste aplicaţii ajută la bună gestionare a funcţiilor importante din business şi anume:
– sales;
– service automation;
– customer service;
– field service;
– project service;
– finance;
– automation;
– supply chain management;
– commerce;
– human resources;
– business central.
Ce avantaje oferă Dynamics 365
Cu ajutorul Dynamics 365 clientul se bucură de integrarea şi abordarea globală a aplicaţiilor pentru afaceri, conectând datele cu relaţiile de business şi cu luarea unor decizii foarte bine fundamentate, dar şi cu accelerarea transformării digitale a unei afaceri.
Sunt mai multe avantaje pe care acest program le oferă şi care ar trebui să fie luate în calcul pentru rezultate optime:
– fidelizarea clienţilor – prin intermediul programului pot fi create experienţe personalizate pentru interacţiunea brandului cu clienţii, începând de la evaluare şi ajungând până la cumpărare;
– suport eficient pentru angajaţi – cu ajutorul acestui program compania poate să ofere angajaţilor instrumentele cu care sunt deja învăţaţi şi toate informaţiile detaliate astfel încât să poată lucra cel mai bine;
– operaţiuni optimizate – pot fi gestionate şi anticipate cerinţele business ale companiei cu ajutorul proceselor foarte inteligente şi prin orientarea predictivă;
– transformarea eficientă a produselor – poate fi inovat mediul business, pot fi automatizate procesele şi poate fi înlocuită reactivitatea cu proactivitatea.
Integrarea pachetului Office 365
Un mod foarte bun prin care se poate îmbunătăţi managementul relaţiilor cu clienţii este sprijinul pe care acest pachet îl oferă în cloud. Office 365 implică o întreţinere mult mai uşoară, disponibilitate mai bună şi o mai bună coordonare între dispozitive diferite. În plus, pachetul de programe integrează Exchange Online şi Microsoft Teams cu ajutorul Dynamics 365.
Prin intermediul platformei, utilizatorii au acces şi la următoarele programe:
– Outlook – permite stocarea interacţiunilor cu clienţii la un loc, astfel încât fiecare persoană să poată vedea datele relevante despre clienţi;
– OneDrive – conectare la absolut toate fişiere astfel încât compania să poată colabora eficient şi să partajeze documente oriunde, în condiţii perfecte de siguranţă. Acest lucru duce la simplificarea activităţilor zilnice;
– SharePoint – permite partajarea simplă şi eficientă fără limite şi o bună comunicare între clienţi şi angajaţi care pot să rămână la curent cu toate noutăţile din companie prin intermediul telefonului;
– Teams – cea mai bună soluţie pentru a eficientiza lucrul în echipă.