O noua monograma pentru „Tommy Hilfiger”, creata in colaborare cu Fergus Purcell, este piesa centrala a colectiei Toamna 2022. Stilurile clasice prep sunt reimaginate in elegante articole essentials si stiluri emblematice pentru toate genurile si varstele.
Tommy Hilfiger a creat o noua monograma cu celebrul ilustrator si designer grafic britanic Fergus Purcell.
Bazandu-se pe istoria de colaborare a companiei cu cei mai semnificativi creatori contemporani, monograma reimagineaza ADN-ul de baza al marcii TOMMY HILFIGER si va aparea pentru prima data in colectia Toamna 2022.
Noul design este rezultatul unor cercetari ample in arhiva TOMMY HILFIGER. Purcell a creat o reinterpretare indrazneata a motivelor pe care le-a descoperit pe piese iconice din istoria de design a marcii. Creata dintr-un T si H care se intrepatrund, monograma reprezinta o intersectare a clasicului cu modernul, aducand o noua perspectiva asupra sensibilitatii prep: ca atare, este prin excelenta TOMMY HILFIGER.
„Din 1985, monograma „TH” reprezinta stilul prep autentic, reinventat indraznet pentru toti”, a spus Tommy Hilfiger. „Fergus Purcell a fost un colaborator cu adevarat inspirator. Abordarea sa speciala si legatura cu cultura strazii sunt unice. A fost o bucurie sa ne reinventam monograma cu el – pentru 2022 si mai departe.”
„Ceea ce imi place la acest brand este ca are un impact puternic; foarte colorat, foarte increzator si foarte direct.” adauga Fergus. „Acestea au fost inspiratiile care mi-au condus designul si dorinta de a face ceva care sa fie perceput ca nou si iconic, dar si ca ceva ce ar fi putut exista deja. Sunt foarte multumit de rezultate!”
Noul motiv al lui Purcell a inspirat colectia Tommy Hilfiger „TH Monogram” Toamna 2022, care combina spiritul progresiv si stilul de patrimoniu de pe Coasta de Est, vizibile in colectiile dedicate barbatilor, femeilor si copiilor.
Piesele premium cu monograma prezinta semnatura marcii in nuantele Burgundy, Navy si Snow White. Pe hainele puffer, accesorii si stilurile unisex, monograma este abstractizata intr-un model integral, in timp ce pe emblematicul Rocky Parker si pe croi, este descrisa ca un tipar tonal. Astfel de schimbari reflecta versatilitatea dinamica a acestui logo nou.
Fabricarea si detaliile rafinate prezinta o oferta eleganta pentru clienti. Imbracamintea casual este realizata din lana premium si fire reciclate. Articolele clasice prep sunt umplute cu puf reciclat si sunt create dintr-un material jacquard complex. Monogramele brodate, detaliile din piele si nasturii metalici se regasesc peste tot.
Asa cum monograma, cu literele sale de dimensiuni diferite, este perfect imperfecta, colectia este plina de rasturnari estetice neasteptate care perturba status quo-ul. Fiecare piesa poate fi ajustata si stratificata pentru a reflecta stilul personal al unei persoane. Siluetele pot fi reproiectate si reimaginate.
Colectia Tommy Hilfiger „TH Monogram” Toamna 2022 este disponibila online pe tommy.com si in anumite magazine TOMMY HILFIGER selectionate.
Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.
# # #
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitorul exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt disponibile in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o retea extinsa de magazine selectate si pe tommy.com.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost desemnata distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a cautat mereu echilibrul si cresterea organica, condusa de valorile CSR, si de aceea este una dintre cele mai puternice companii de pe piata, in continua dezvoltare, captand atentia celor mai pretentiosi consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute marci de stil de viata premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brandul creeaza un stil iconic care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. . TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.
Vanzarile globale de produse TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar marca este sustinuta de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezenti in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global, tommy.com.
Despre Fergus Purcell Fergus Purcell este ilustrator. Estetica sa este influentata de referintele sale favorite din cultura pop, cum ar fi The Ramones, The Runaways, The MC5 si arta lui Jack Kirkby, Moebius si Guido Crepax. Purcell a conceput tricouri pentru Holmes, Very Ape, Good Enough, X-Girl Japan, Hysteric Glamour, Heavy Metals Kids si Silas. De asemenea, isi produce propria linie de tricouri, Tonite. Purcell este probabil cel mai cunoscut pentru proiectarea logo-ului triunghi pentru Palace Penrose, brandului de skate. De asemenea a lucrat cu designeri precum Marc Jacobs, Katie Hillier si Luella Bartley si Ashley Williams. A colaborat cu KR3W la o colectie