magazin online de succes

Dacă ai un business, atunci şi tu ai nevoie de un magazin online de succes. Evoluția tehnologiei are ca scop principal să ușureze viața omului. În contextul pandemic s-au făcut remarcate business-urile care aveau o prezență în mediul online.

Astăzi, o mare parte din populație optează pentru cumpărăturile online, ele având o serie de avantaje, precum:

– Confort – poți face cumpărăturile de oriunde, indiferent de oră;

– Varietate de produse – ai acces la o gamă largă de produse;

– Economisirea timpului – în loc să alergi o zi întreagă după produsul perfect prin Mall, ai opțiunea de a face achizițiile din confortul casei tale în doar câteva minute;

– Oferte – de cele mai multe ori, produsul preferat îl poți găsi în mediul online la un preț mai bun;

Din perspectiva consumatorului, beneficiile sunt multiple. În continuare, vom discuta despre ce trebuie să iei în calcul în momentul deschiderii unui magazin online.

Înainte de a porni un business online, iată câteva sfaturi care te vor ajuta să intri cu succes pe piață:

– Fă o cercetare de piață –  te va ajuta să determini care este cererea produsului în mediul online.

– Încearcă să educi clientul – fie că vinzi jucării pentru copii sau mobilă, o parte explicativă poate prinde foarte ușor la public. Pe site-ul tău va reuși să găsească toate informațiile necesare, lucru care facilitează experiența consumatorului.

– Buyer persona – sau profilul clientului. Este important să știi cui te adresezi, astfel încât ai nevoie de o descriere detaliată a publicului tău țintă.

– Axează-te pe călătoria consumatorului, nu pe profit – interfața magazinului online trebuie să fie cât mai user-friendly, astfel încât procesul de achiziționare să nu fie unul complicat pentru client. O interfață intuitivă face experiența clientului mult mai plăcută.

– Fidelizarea clientului – doar pentru că un consumator plasează o comandă pe site, nu iți garantează că acesta va reveni. În urma unei comenzi, încearcă să oferi anumite beneficii care să îl facă să se întoarcă.

– Cere feedback – experiența clientului este foarte importantă, iar el iți poate spune ce poți îmbunătăți în procesul de vânzare sau livrare.

– Respectă angajamentele  – fie că discutăm de termene de livrare sau de soluționarea unei probleme cu o comandă, modul în care gestionezi situația poate aduce un real plus de valoare business-ului tău, inspirând încredere.

– Newsletter – ține clienții la curent cu ultimele noutăți de pe site.

– Recenziile contează – acestea au un impact asupra vânzărilor tale. Recenziile pozitive pot conduce foarte ușor la  plasarea unei noi comenzi. Oamenii sunt sceptici, astfel un feedback de la alt client le ridică gradul de încredere în achiziționarea unui produs.

– Oferă suport de calitate – este important pentru clienți să știe că există cineva care îi poate ajuta cu orice problemă întâmpină.

Cum obțin un magazin online de succes?

Aceasta este prima întrebare din mintea unui antreprenor. Din fericire, echipa noastră de profesioniști GetBranded te poate ajuta cu acest aspect.Colegii noștri se vor ocupa de absolut tot, astfel încât sa iți livreze un magazin online complet funcțional, care sa corespunda cerințelor tale. Partea foarte faina este ca nu ai o limita de produse. Poți posta cate dorești!

Mai multe detalii referitoare la funcțiile magazinului online găsești pe getbranded.ro.

Concluzii

Magazinul online poate reprezenta un boost pentru afacerea ta, însă experiența consumatorului nu trebuie să fie pe ultimele locuri atunci când discutăm de priorități. Chiar și în mediul virtual, interacțiunea dintre cumparator-vânzător este importantă, astfel încât standardele calității trebuie să primeze de la primul click.

Source