In prezent, clientul are mai multe putere ca oricand si, daca ii vei oferi ceva in plus fata de concurenta urmarind sa ii creezi o experienta cat mai placuta, vei avea mult de castigat. Indiferent de domeniu, piata este extrem de competitiva si este nevoie de mai mult decat de un produs de calitate pentru a atrage clientii si a-i fideliza, iar ambalajul produselor poate fi un atu puternic.

Sunt studii care releva ca vanzatorii online care acorda atentia cuvenita ambalajelor de livrare inregistreaza o crestere cu pana la 30% a interesului consumatorilor. Prin urmare, tine si tu cont de aceste cinci sfaturi de ambalare a produselor pentru a satisface exigentele clientilor si a-i convinge sa revina la tine pentru cumparaturi.

Gandeste in afara cutiei – la propriu!

Creativitatea este esentiala si, in loc sa folosesti o cutie banala de carton pentru a livra produsele comandate, fa alegeri inteligente. Poti alege sa tiparesti cutii personalizate, in culori si forme inedite, dar acest lucru implica investitii serioase, sau poti opta pentru o banda adeziva personalizata care va costa mult mai putin. O astfel de livrare va aduce un zambet pe chipul clientului tau si sigur ii va crea o experienta placuta, determinandu-l sa revina in magazinul tau si in viitor.

 

Include mici cadouri in colet 

Daca la desfacerea coletului destinatarul va gasi si un mic dar, sigur ii vei face o impresie favorabila. Cine nu se bucura cand primeste ceva in plus fata de ceea ce a platit? Gestul in sine dovedeste ca iti pasa de clienti, asa ca micul dar nu trebuie sa coste mult. Astfel, cu o investitie mica, vei avea beneficii considerabile in viitor.

 

Foloseste culorile pentru a atrage atentia

Este o mare diferenta intre a primi produsele ambalate intr-o cutie banala sau intr-o cutie colorata atragator. Imagineaza-ti care va fi reactia clientului cand va primi sosete galbene intr-o cutie galbena sau sosete verzi, intr-o cutie verde! Orice mic detali care scoate din anonimat ambalajul poate fi eficient atat pentru a crea o impresie favorabila, cat si pentru a aminti clientului de brandul tau.

 

Personalizeaza coletele

Clientii se asteapta sa gaseasca in cutie produsele comandate, insa nu se asteapta la note personalizate. Un simplu mesaj de multumire prin care iti exprimi aprecierea pentru faptul ca au ales sa cumpere de la tine sau un cupon cu o reduce pot fi o surpiza placuta si nici nu implica investitii mari.

 

Include in colet o brosura sau un catalog de produse

In multe cazuri, acel ceva in plus care vine odata cu produsele poate conta enorm. O brosura sau un catalog de produse pot fi o surpiza placuta si o investitie care se va amortiza rapid. Pe langa bucuria de a gasi si altceva in pachet, probabilitatea ca destinatarul sa rasfoiasca acel catalog si sa revina cu o noua comanda este foarte mare.

 

Impacheteaza-ti comenzile inteligent si foloseste micile detalii care dovedesc ca iti apreciezi clientii. Ofera-le ceva in plus fata de concurenta si sunt sanse mari ca ei sa revina in viitor in magazinul tau online pentru noi comenzi!

Source