New York, 16 May 2022 – În onoarea ,,Lunii Naționale a Sănătății Pielei” din luna noiembrie, marca de îngrijire a pielii dezvoltată de dermatologi, CeraVe, anunță lansarea noului său „Think Ceramides”. Cea mai recentă inițiativă a mărcii se concentrează pe importanța și beneficiile ingredientului puternic al mărcii, ceramidele, care sunt incluse în toate formulările de produse CeraVe.

Ceramidele sunt lipide perfecte pentru unele creme de față, se găsesc în mod natural în piele și reprezintă 50% din compoziția pielii pentru a forma bariera naturală a pielii. Deoarece, ceramidele sunt o componentă cheie a menținerii și refacerii barierei de protecție a pielii, CeraVe își propune să educe atât consumatorii, cât și profesioniștii din domeniul medical cu privire la beneficiile esențiale ale ceramidelor prin cea mai recentă campanie de conștientizare.

Pe parcursul lunii noiembrie, CeraVe a lansat noua sa campanie pe platformele sociale și digitale pentru a arăta felul în care CeraVe este „Always Thinking About Ceramides”. Prin această nouă platformă creativă, CeraVe își propune să consolideze modul în care ceramidele sunt vitale pentru o piele sănătoasă, puternică și protejată.

„Ceramidele reprezintă fundamentul mărcii noastre și au fost încă de la înființarea noastră în urmă cu mai bine de 15 ani”, a declarat Jaclyn Marrone , Vicepreședinte de Marketing la CeraVe. „Cele trei ceramide esențiale găsite în fiecare produs CeraVe au fost alese cu meticulozitate în colaborare cu dermatologi și, ca atare, sunt identice cu cele găsite în mod natural în piele. Înțelegem că mulți consumatori nu știu ce sunt ceramidele, așa că speranța pentru noua noastră campanie este de a crește gradul de conștientizare cu privire la rolul fundamental pe care îl joacă în protejarea celui mai mare organ al nostru, pielea noastră.”

Noul „Think Ceramides!” ilustrează faptul că, chiar dacă consumatorii nu sunt familiarizați cu ingredientul sau cu rolul său esențial în protejarea pielii, CeraVe le acoperă datorită ceramidelor din toate produsele CeraVe, astfel încât să se poată bucura de momentele emoționante ale vieții fără griji. Spoturile vor rula pe paginile de socializare ale brandului pentru a ajunge la un public de masă și pentru a-i educa despre ceramide și beneficiile acestora pentru obținerea unei pielii sănătoase.

Ceramidele acționează ca lipici care ține celulele pielii împreună, lucrând pentru a restabili și menține o barieră sănătoasă a pielii, prima linie de apărare a acestei pielii împotriva factorilor de mediu precum poluarea și expunerea la UV. Pe lângă cele trei ceramide esențiale din fiecare produs, tehnologia patentată de emulsie multivesiculară CeraVe lucrează pentru a elibera treptat ceramidele pe o perioadă lungă de timp, oferind hidratare pe tot parcursul zilei.

Arsenalul terapeutic de îngrijire a pielii de la CeraVe include o gamă de creme hidratante, de curățare, creme de protecție solară, seruri, cremă pentru coșuri și multe altele, toate formulate cu trei ceramide esențiale pentru a ajuta la refacerea și întărirea barierei naturale a pielii.

Pentru cele mai bune rezultate, pe lângă utilizarea produselor pentru îngrijirea de rutină a tenului, precum gel de curățare, creme, seruri etc., recomandat este să utilizați și un aparat de masaj facial, care va spori hidratarea tenului și va avea efect antirid.

Despre CeraVe:

Fondată în 2005 și dezvoltată împreună cu dermatologi, CeraVe este primul și singurul brand care oferă o linie completă de produse care conțin ceramide esențiale și tehnologia brevetată MVE pentru a ajuta la restabilirea barierei naturale de protecție a pielii. CeraVe are o gamă completă de produse de îngrijire a pielii pentru a urma pașii recomandați de dermatolog de: curățare, tratare, hidratare și protejare. Misiunea brandului este de a oferi îngrijire terapeutică a pielii pentru toți.

Source