New York, 28 aprilie 2022 – Valoareapieței produselor de îngrijire anticelulitică va crește cu 437,37 milioane de dolari, progresând la un CAGR (rata de creștere anuală compusă) de 4,75% din 2021 până în 2026, conform ultimului raport al Technavio.
Creșterea gradului de conștientizare a miturilor despre procedurile chirurgicale și nechirurgicale pentru reducerea celulitei, stimulează în mod deosebit creșterea pieței, deși adoptarea tratamentelor invazive, precum crema anticelulitică, poate împiedica creșterea pieței.
Procedurile chirurgicale precum mezoterapia și liposucția au anumite efecte secundare. De exemplu, mezoterapia, care implică utilizarea mai multor injecții pentru a infuza o soluție cu vitamine, minerale, hormoni și alte ingrediente în grăsimea subcutanată, duce adesea la efecte secundare, cum ar fi umflături, erupții cutanate, infecție, infecție și denivelări ale pielii.
Pe de altă parte, carboxiterapia, care nu are efecte secundare dovedite, este costisitoare și necesită 7-10 ședințe (fiecare ședință costă aproximativ între 75 de dolari și 200 de dolari). În astfel de cazuri, tratamentele non-invazive și topice, ca un aparat pentru celulită, sunt considerate mai eficiente și mai puțin dăunătoare. Astfel de factori vor determina creșterea pieței în perioada de prognoză.
Una dintre provocările cheie pentru creșterea industriei globale a produselor de îngrijire anticelulitică este adoptarea de tratamente invazive împotriva celulitei, în special de către consumatorii care doresc să-și minimizeze celulita prin supunerea mai multor tipuri de tratamente.
Un astfel de tratament include tratamente cu laser și aparate în clinicile medicilor. Reglementările stricte pentru tratamentul celulitei invazive încurajează mulți oameni să opteze pentru astfel de tratamente care îi ajută să scape de celulită pentru o durată relativ mai lungă în comparație cu tratamentele neinvazive și tipice pentru celulită. De exemplu, Cellfina este una dintre singurele proceduri de tratament minim invazive aprobate de FDA. Procedura este dovedită clinic și îmbunătățește aspectul celulitei timp de cel puțin doi ani.
Zone geografice asupra căror se aplică raportul:
-Europa;
-APAC(Asia-Pacific);
-America de Nord;
-America de Sud;
-Orientul Mijlociu și Africa.
33% din creșterea pieței va proveni din Europa în perioada de prognoză. Germania și Marea Britanie sunt piețele cheie pentru produsele de îngrijire anticelulitică, cum ar fi un aparat de masaj anticelulitic sau cremele, în Europa. Cu toate acestea, creșterea pieței în această regiune va fi mai lentă decât creșterea pieței în alte regiuni.
Creșterea semnificativă a cererii de produse de îngrijire anticelulitică premium și creșterea adoptării produselor de îngrijire anticelulitică multifuncționale vor facilita creșterea pieței produselor de îngrijire anticelulitică în Europa în perioada de prognoză. Printre principalii jucători de pe piață din Europa se numără Beiersdorf, Clarins, L’Oreal Group și Unilever.
Piața produselor de îngrijire anticelulitică este fragmentată, iar vânzătorii implementează strategii de creștere, cum ar fi investiții în cercetare, dezvoltare și lansări de noi produsepentru a concura pe piață.
Despre Technavio:
Technavio este o companie globală lider în cercetare și consultanță tehnologică. Cercetarea și analiza lor se concentrează pe tendințele emergente ale pieței și oferă informații utile pentru a ajuta companiile să identifice oportunitățile de piață și să dezvolte strategii eficiente pentru a-și optimiza pozițiile pe piață.