Mai mult decat atat, insa, un pachet de servicii SEO nu se preteaza doar magazinelor online, ce comercializeaza bunuri si produse, ci si paginilor de brand care isi prezinta astfel serviciile oferite clientilor sau chiar si site-urilor de imagine detinute de persoanele publice (reputation management / personal branding).

„Adevaratii specialisti in domeniu”, care iti pot oferi solutii viabile indiferent de natura site-ului tau si de obiectivele pe care le urmaresti sunt redati de agentiile de profil, la care poti apela cu succes pentru servicii integrate. O astfel de agentie, specializata in servicii SEO si alte tehnici de marketing online conexe, este iAgency.ro – cu o experienta de peste 10 ani si un portofoliu foarte diversificat de clienti, cu cerinte diferite, pentru care aceasta a livrat de-a lungul timpului rezultate notabile si continua sa o faca in functie de solicitari si nevoi.

Descopera, in continuare, de ce tot mai multe branduri apeleaza la servicii SEO in ziua de azi! Motivele decurgand, evident, din beneficiile pe care Search Engine Optimization le poate aduce unui site – respectiv, unui business online.

• Cresterea brand awareness-ului si a traficului organic
Prin optimizarea site-ului tau targetand anumite cuvinte cheie si expresii de cautare in continut, specifice domeniului de activitate si/sau obiectivelor setate, vei aparea in primele rezultate returnate de Google. Vei deveni, astfel, mai vizibil si mai „accesat” in mod organic de catre utilizatorii interesati de oferta ta sau de mesajul transmis.

• Cresterea ratei de conversie (CTR)
Vorbind despre trafic organic, cel mai probabil vizitatorii respectivi vor deveni cumparatori/clienti, in cazul site-urilor de comert electronic, iar astfel incasarile tale vor creste.

• Generarea unei experiente mai bune a utilizatorului pe site (UX)
Serviciile SEO nu au in vedere doar continutul unui website, ci si multe aspecte tehnice, pentru imbunatatirea experientei utilizatorilor, astfel incat acestia sa navigheze cu placere pe site si sa petreaca cat mai mult timp facand acest lucru. Drept urmare, rata de respingere scade, iar numarul de sesiuni inregistrate creste. Astfel, creste si brandul tau in „ochii” lui Google.

• Monitorizarea constanta a competitiei si constientizarea potentialului de business
SEO inseamna un proces amplu, dezvoltat si sustinut pe termen lung, ceea ce presupune si o monitorizare permanenta a concurentei. In consecinta, vei primi inclusiv consultanta si sfaturi din partea specialistilor cu care colaborezi, pentru a te mentine in top – atat la propriu, cat si la figurat – si a face fata competitiei acerbe de pe Internet.

SEO desemneaza o serie de activitati:
• Auditul site-ului
• Crearea arhitecturii
• Research de cuvinte cheie
• Optimizarea tehnica a site-ului
• Optimizarea on-page si off-page
• Crearea de continut si backlink-uri
• Monitorizarea traficului etc.

Source