Brand Power Summit, conferinta care vorbeste despre comunicare si marketing in era sustenabilitatii, in lumea brandurilor responsabile, in randul publicului implicat si interesat, va aduce in prim plan, pe 10 decembrie, tendinte actuale, directii de actiune si idei pentru companiile din Romania. Leadership in comunicare, noi strategii ale unor brand-uri de succes, tactici pentru un marketing responsabil, sunt doar cateva dintre subiectele primei editii, prezentate de specialisti recunoscuti din Romania, Danemarca si Olanda. 

Printre subiectele acestei editii se numara:

• REIMAGINING BRAND STRATEGIES – Cum abordam noile tendinte si cum le utilizam in strategia de comunicare

• BRAND STORYTELLING – Care sunt noile abordari in comunicarea de brand in contextul actual

• RETHINKING SUSTAINABILITY – Ce schimbari ne-a adus pandemia si care sunt transformarile in sustenabilitate astazi

• BUILDING MEANINGFUL BRANDS – Cum sa ne apropiem mai usor de consumatori printr-un marketing responsabil

• TRENDS FOR 2022 – Care sunt trendurile si oportunitatile in era sustenabilitatii si a marketing-ului sustenabil 

Vorbitorii primei editii sunt: Thomas Kolster (Marketing Activist, Sustainability Normaliser & Author), Cristina Hanganu (Communication & CSR Director, Lidl Romania), SmileyDiana Tanase (B2B2C Marketing Manager, Mastercard), Ana Maria Bajan (Marketing, Business Development & PR Executive Director, Caroli Foods Group),  Teodora Juravle (Head of Marketing, Electrolux Romania), Oana Maria Camenita (Associate Partner, IBM IX),  Andrei Chirila (Chief Marketing Officer, Fashion Days), Mihai Bonca (Senior Consultant, Brand Architects), Flavia Bobei (Alternative Research Solutions Manager, Unlock Research), Patricia Arbanas (SVP, Business Director & Sustainability Lead Mccann Worldwide), Dragos Tuta (Fondator, Ambasada Sustenabilitatii in Romania), Andra Constantinescu (Account Director, Kantar Romania), Andra Munteanu (Social Entrepreneur, Narada), Claudiu Butacu (Co-Founder, EFdeN). 

Peste 1200 de profesionisti din marketing, advertising, media, PR si social media s-au inscris deja. Participarea la eveniment este gratuita, iar inregistrarile se fac online, pe site. Mai multe informatii despre eveniment, agenda si vorbitori sunt disponibile pe www.brandpower.ro. 

Brand Power Summit este un eveniment prezentat de Lidl Romania, creat cu sprijinul Mastercard,NespressoMaestro si Electrolux Romania.

Source