Pentru consumatorii si antreprenorii care isi doresc ca mesajul lor sa fie remarcat, nu ezita sa apelati la un pop-up spider! Pretul accesibil, faptul ca poate fi personalizat cu usurinta si folosit cu succes atat indoor, cat si outdoor esre un avantaj foarte mare!

Cum poti folosi un pop-up spider in outdoor?

Pop-up spider este un sistem expozitional ce face parte din publicitatea in afara casei, numita si OOH media, care cuprinde orice suport publicitar vizual gasit in afara casei. Acestea pot include panouri publicitare, panouri interioare si exterioare, reclame pe mobilier stradal, cum ar fi in statiile de autobuze sau banci, in zone de tranzit, cum ar fi aeroporturi sau gari si sistemele precum pop-up spider.
pop-up spider
OOH este o categorie extinsa, iar in prezent cuprinde cheltuieli de aproximativ 29 de miliarde de dolari pe pietele cheie din intreaga lume. Unii dintre cei mai importanti agenti de publicitate din lume, inclusiv McDonalds, Apple, Amazon, HBO si Coca-Cola, utilizeaza in mod regulat si creativ diferite formate OOH in campaniile lor, mai ales sistemul unui pop-up spider.

De ce publicitatea OOH se afla in crestere?

Unul dintre cele mai bune motive pentru a investi in publicitatea OOH il reprezinta faptul ca este o modalitate incredibil de accesibila de a ajunge la un public larg si de a consolida brandul. Astfel, nu exista nicio indoiala ca OOH este una dintre cele mai accesibile optiuni.

Desi unele tipuri pot fi costisitoare (de exemplu, panouri publicitare de dimensiuni mari), acest tip de publicitate ofera o valoare potentiala imensa firmelor daca este utilizata corect. Gandeste-te de cate ori poti transmite mesajul printr-un pop-up spider plus o strategie bine gandita. Numarul ridicat de vizibilitate pe care il primesc mesajele de acest gen le transforma intr-o oportunitate excelenta pentru o investitie redusa.

Cand vine vorba de aria acoperirii, nu exista nicio indoiala ca publicitatea OOH este cea mai buna alegere. Studiile arata ca aproape 80% dintre oameni vor observa panoul tau saptamanal.

Declinul radioului si al TV in multe case, impreuna cu utilizarea pe scara larga a panourilor publicitare inseamna ca aproape orice alta platforma de publicitate va rata anumite date demografice. Daca scopul tau este sa va conectati cu publicul pe o baza larga, atunci publicitatea OOH ar trebui sa fie intotdeauna o varianta serioasa.

Source