Pentru prima data in viata noastra, schimbarea ne uneste la nivel global. Tendintele nu mai apar pe un continent indepartat si nu au nevoie de timp pentru a veni treptat la noi. Acestea vin in paralel, afectandu-ne pe fiecare dintre noi aproape in acelasi timp si afectand economia si sanatatea. Brandul suedez de beauty-tech – FOREO coopereaza cu renumita companie americana care prognozeaza tendintele WGSN si care prezice trand-ul ce va misca lumea frumusetii in urmatorii 5 ani.

Sustenabilitate si incluzivitate

Pozitivitatea pielii, frumusetea naturala, precum si reprezentarea rasiala si a varstei au provocat o revolta considerabila in industria cosmetica in ultimii ani si aceste aspecte vor fi si mai importante in viitor. Companiile care doresc sa ramana competitive trebuie sa aduca o contributie semnificativa la diversitate si incluziune. Toate formele de frumusete si durabilitate vor fi si mai importante pentru consumatori. Viitorul produselor cosmetice consta in variante ecologice, cum ar fi produsele reincarcabile si ambalajele de consum realizate din materiale reciclabile. Un exemplu excelent este miceliul, radacinile fungice, in care se pun mari sperante ca si material de ambalare.

Brandul FOREO, care a lansat in aceasta primavara campania eco „Make it last, not break fast”, solicita, de asemenea, o abordare durabila. Campania evidentiaza una dintre cele mai frecvente practici din industria electronica de consum – perimarea planificata. „FOREO este orientat catre consumator, pentru care producem produse durabile si de inalta calitate. Multi dintre clientii nostri au incredere in noi inca de la inceput. Am contactat recent sute dintre ei pentru a vedea daca mai folosesc dispozitivele noastre de ingrijire a pielii. Cand am auzit feedback-ul si povestile personale despre cum bestseller-ul, LUNA, peria sonica, a devenit parte a vietii lor de zi cu zi, a fost un moment cu adevarat emotionant pentru noi.

Pentru noi este important ca toti cei pe care i-am contactat sa spuna ca, chiar si dupa 8 ani de utilizare, produsele noastre functioneaza in continuare fara cusur, arata in continuare ca noi si au o durata de viata incredibila a bateriei. Aceasta inseamna ca am reusit nu numai sa satisfacem nevoile clientilor nostri, ci si sa protejam planeta prin a nu crea deseuri electronice inutile „, spune CEO-ul FOREO, Boris Trupčevič.

 

Bunastarea mentala

Dramatica pandemie a afectat constientizarea consumatorilor cu privire la sanatatea lor fizica si mentala si la legatura lor cu mediul. Mana in mana cu acest lucru vine dorinta de produse care nu sunt doar functionale, ci aduc si o anumita experienta. Prin aceasta sinteza a frumusetii si sanatatii, a aparut una dintre cele mai mari tendinte care va misca lumea cosmetica in urmatorii cinci ani – un sentiment interior de bunastare si satisfactie.

In curand vor fi create produse psiho-dermatologice, concepute pentru a raspunde la starea mentala a consumatorilor si pentru a se adapta la una dintre cele mai mari amenintari ale secolului 21 – stresul. Tocmai stresul ne afecteaza echilibrul hormonal si calitatea somnului si in timp lasa urme vizibile pe piele. Brandul FOREO a perceput de mult rutina zilnica obisnuita ca o ingrijire nu numai pentru piele, ci si pentru minte. Un astfel de ritual este un masaj facial placut, care relaxeaza tensiunea musculara a fetei, stimulează sistemul limfatic, care elimină substantele toxice din corp si infrumusetează pielea. O modalitate usoara de a va bucura de un masaj facial profesional acasa este dispozitivul inteligent de tonifiere BEAR, care utilizeaza tehnologia microcurentului pentru o piele vizibil tonifiata si imbunatatita. Datorita pulsatiei T-Sonic si a microcurentului foarte bland, device-ul antreneaza fata, asigura o piele mai moale si mai delicata si contururi mai definite. Si totul in cateva minute!

 

Calitate si longevitate

Solutiile naturale si simple vor duce la un consum inteligent. Clientii prefera sa investeasca mai multi bani in produse de calitate, care sa reziste multi ani. Factori precum eficienta, caracterul practic, functionalitatea si durabilitatea vor deveni noi impulsuri de cumparare si vor face pretul mai mic, aspect care a avut un efect foarte semnificativ pana in prezent.

Combinand tehnologia si frumusetea

Aceasta tendinta a fost de fapt inceputa chiar de marca FOREO, care a lansat in 2013 o categorie complet noua de tehnologii cosmetice. Dispozitivul inteligent de curatare faciala pentru o piele vizibil mai fina si stralucitoare in doar 1 minut, LUNA 3, ne-a schimbat abordarea in ceea ce priveste curatarea pielii, iar tratamentul complet al pielii cu UFO 2 de 2 minute a lansat din nou o serie de tratamente de infrumusetare in mainile fiecaruia dintre noi, disponibile pana atunci doar in saloanele de infrumusetare.

Privind spre viitor, tehnologia si inovatia vor ramane in centrul actiunii, plus adaptabilitatea. Urmatorii cinci ani vor fi despre personalizare si produse cosmetice, care vor include inteligenta artificiala (AI) si realitate augmentata (AR), care vor suferi, de asemenea, o serie de schimbari inovatoare.

Stiinta, care va aduce noi posibilitati in domeniul hidratarii pielii, nu va fi lasata in urma. „Noua regina a hidratarii” („new queen of hydration”) este acidul poliglutamic, care poate pastra pana la patru ori mai multa umiditate decat predecesorul sau, acidul hialuronic.

Localitate

Datorita crizei (de sanatate) pe care o traim in prezent, brandurile locale vor castiga si mai multa putere. Intreprinderile locale si cele mici se vor bucura de o popularitate din ce in ce mai mare in randul consumatorilor, care isi vor exprima sprijinul pentru ei prin achizitionarea de produse. In acelasi timp, clientii devin co-creatori de campanii publicitare, continut si chiar produsele in sine. Tendinta va fi accelerata de digitalizare si social media, care ofera un mediu ideal pentru aceasta conexiune.

Source