Majoritatea business urilor de astăzi au auzit de SEO copywriting, însă nu multe dintre ele știu de ce este atât de important în promovarea unei afaceri. Specialiștii descoperă cele mai importante secrete din spatele unei promovări eficiente iar unul dintre factorii esențiali și de randament este copywriting-ul. Iată care este rolul său în promovarea ta.
SEO copywriting – arta de a-ți prezenta produsele
Cea mai uzuală definiție pe care o regăsim astăzi în DEX pentru servicii de copywriting, spune în mod clar că este o artă și o știință prin care sunt folosite cuvinte care au rolul de a vinde un produs sau serviciu și de a convinge potențialii consumatori să acționeze într-un anumită direcție. Cum ar fi cumpărarea, vânzarea, înscrierea și multe alte acțiuni prin care afacerea ta are de câștigat. În multe privințe un copywriter este asemănat cu un agent de vânzări cu diferența că scopul lui este de a ajunge la un public mai larg prin mesajul pe care-l transmite.
Aceste servicii vizează atingerea mai multe obiective ale unui business printre care numărăm și stimularea clienților de a se identifica cu un brand sau cu companie și transmiterea încrederii/siguranței către public. Scaunul astfel de texte nu este strict publicitară și vizează un plan strategic în baza căruia consumatorii să fie îndemnați către o acțiune predefinită de afacere.
SEO copywriting – atribuțiile unui copywriter
Observăm, așadar și de multe ori ajungem la concluzia că un copywriter nu este doar o persoană care scrie texte. Atribuțiile unui specialist în copy devin mult mai complexe. Copywriter-ul este cel care creează și adaptează un mesaj pentru publicul țintă, pentru canalul de comunicare, pentru specificul unei afaceri și pentru crearea unui context mult mai avantajos decât al competitorilor. Un specialist în scrierea de conținut va fi întotdeauna autodidact, așadar va deține informațiile și documentarea potrivită pentru a se plia perfect pe orice domeniu de activitate, deținând de asemenea și toate tendințele și perspectivele noi ale unui domeniu.
Atunci când angajezi un copy va cunoaște îndeaproape clienții. Va deține toate informațiile despre oamenii căruia se adresează, despre pasiunile lor și cel mai important despre nevoile pe care le poate satisface. Pe lângă consumatori, copywriter-ul va știi ce fel de produse promovează și care sunt cele mai bune avantaje ale serviciile tale.
Servicii copywriting – de ce sunt importante în procesul de promovare?
Dacă ar fi să facem o recapitulare a tendințelor în promovarea online, observăm că serviciile de copywriting au fost, sunt și vor rămâne în continuare una dintre cele mai importante și de unelte de marketing. Odată cu lansarea dar și cu schimbarea treptată a unor algoritmi Google, copywriting-ul a cunoscut și el o schimbare semnificativă pe piața online. Din acea perioadă, serviciile de copywriting au început să se dezvolte constant, articolele SEO să invadeze internetul, urmărindu-se tot mai mult conținutul calitativ al unui website și nu cantitatea acesteia.
Serviciile de copywriting sunt singura modalitate de a crea o legătură între consumatori și brand, de informa rapid eficient un public larg de clienți și de a obține constant un feedback din partea vizitatorilor. În orice domeniu de activitate clientul este cel care ajută la obținerea traficului și a vânzărilor, din acest motiv cu cât investești mai mult în consumator cu atât ești mai aproape de obținerea unor rezultate optime.
Servicii copywriting – soluția de promovare în 2021
Copywriting-ul a început să intre în trenduri odată cu apariția advertising -ului. Acesta este un proces des întâlnit în cataloage de prezentare, pe siteuri, newslettere, bloguri și inclusiv pe social media. În ultimii ani, majoritatea firmelor de astăzi apelează la diverse metode de promovare pentru a-și lansa produsele sau serviciile respectiv pentru a-și atrage clienții, iar procesul cu cea mai mare rata de randament este copywriting-ul. Scopul serviciilor de copywriting nu este doar de a promova un produs, ci de a convinge consumatorul că îi oferim un produs mai bun decât concurența.
Odată cu creșterea numărului de firme ce caută acest tip de servicii, specialiștii în copywriting au început să fie din ce în ce mai căutați. De ce? Un copywriter este singurul care poate crea dintr-o idee banală sau simplă, texte inedite și capabile de a-ți vinde produsele. Toate tehnicile de copywriting sunt bine gândite și create în special cu scopul de a te ajuta să te clasezi pe cele mai bune poziții în Google.