Într-o perioadă de conștientizare pentru durabilitate și mediu, pungile de plastic sunt utilizate din ce în ce mai puțin. Pungile de hârtie sunt alegerea din ce în ce mai frecventă pentru utilizatori și mărci conștiente de durabilitate și mediu.

Creșterea utilizării pungilor de hârtie este unul dintre evenimentele care reflectă cel mai bine angajamentul de mediu al societății. Din acest motiv, din ce în ce mai multe mărci folosesc pungi de hârtie, sporind etica afacerilor și angajamentul de mediu. Aceste tipuri de pungi sunt cea mai durabilă și responsabilă opțiune pentru utilizarea pungilor comerciale. Pungile de hârtie permit produselor să își mențină temperatura fără a fi nevoie ca vaporii să se condenseze, ceea ce determină de obicei contrastul de temperatură între interiorul pungii și produsul pe care tocmai l-am cumpărat. Ceea ce se traduce printr-o calitate mai bună a produsului în timpul care trece de la achiziționarea acestuia până la consumul acestuia. Un fapt care nu se întâmplă cu plasticul, ceea ce favorizează așa zisul gătit suplimentar al alimentelor. Ceea ce în cazul produselor crocante, al pâinii și al produselor similare nu aduce beneficii produsului sau unității care l-a pregătit.

Schimbarea comportamentului consumatorului are o influență directă asupra comportamentului companiilor la nivel de marketing și comunicare. În plus, pungile de hârtie oferă o imagine imbatabilă pentru magazin sau pentru marcă. Sunt pungi ecologice și biodegradabile, care pe lângă faptul că sunt rezistente, sunt realizate cu materiale de calitate superioară.

Ambalajul personalizat este un element cheie în strategia de marketing a companiilor, deoarece acestea au posibilitatea de a transmite valorile mărcii către consumatorul lor. În cazul pungilor personalizate, acesta este un instrument de marketing foarte important, întrucât consumatorul însuși devine mediul publicitar. Este o alternativă promoțională economică și funcțională, deoarece produsul este utilizat ca transport și răspândește constant marca. Nu trebuie uitat că este un element de comunicare foarte puternic. Din acest motiv, creativitatea va juca un factor cheie de diferențiere. Ar trebui să fie un design unic care să iasă în evidență și să atragă atenția. După cum sugerează și numele său, cuvântul „creativitate” provine din „a crea”, trebuie creat un ambalaj unic, original care să transmită esența mărcii.

Astfel, punga de hârtie este element indispensabil pentru orice afacere care caută să se diferențieze fără a pierde confortul, funcționalitatea și rezistența. Veți putea găsi de la pungi fără mânere concepute pentru supermarketuri, brutării sau patiserii, pungi cu mâner plat sau ondulat din hârtie kraft dacă preferați o linie mai artizanală, precum și pungi pentru cei care doresc să iasă în evidență pentru originalitatea lor.

Source