Sectorul resurselor umane este un sector dinamic, într-o continuă mișcare. Astfel, dacă ești un specialist în domeniul HR este important să cunoști atât trendurile din recrutare, dar și pe cele pentru administrarea personalului. De aceea, în acest articolul îți vom povesti despre soft administrare personal și modulul portalul angajatului. Cele două funcționalități software sunt utile, sau chiar necesare pentru un departament de HR. Primul te ajută în gestionarea tuturor activităților care au legătură cu angajații unei firme. Cel de-al doilea se referă la portalul angajatului, o funcționalitate care le oferă angajaților o mai mare independență în activitățile recurente.
Cum poți eficientiza activitățile cu soft administrare personal?
Administrarea personalului poate reprezenta o activitate solicitantă și de lungă durată,în special dacă aceasta trebuie să fie făcută pentru un număr mare de angajați. Astfel, un soft administrare personal corelat cu un modul portalul angajatului te ajută în eficientizarea timpului tău și al echipei tale. Mai mult, printr-un soft administrare personal erorile umane sunt minimizate. Astfel, activități precum: modificări survenite în datele angajaților, actualizarea de contracte de muncă sau ținerea unei evidențe a controalelor medicale sunt gestionate mult mai rapid și cu un minim de efort.
Poți spune că un soft administrare personal reprezintă o agendă electronică a firmei, pe care o consulți de fiecare dată când ai nevoie de anumite informații. Totodată, prin eficientizarea activităților de rutină, vei aduce un plus și în cadrul echipei de HR care nu se va mai simți copleșită de aportul de muncă. Astfel, productivitatea acesteia va crește și specialiștii HR se vor putea concentra pe activități creative, de recrutare sau retenție a angajaților.
Portalul angajatului – o soluție pentru comunicarea eficientă dintre angajați și HR
După cum spuneam, activitățile departamentului de HR pot fi îngreunate de numărul ridicat de angajați. Astfel, de multe ori se ajunge chiar la o comunicare deficitară între cele două părți implicate. Un instrument care te ajută atât în facilitarea comunicării cu angajații, dar care te ajută și în gestionarea nevoilor acestora este modulul portalul angajatului. Prin portalul angajatului, oferi acces tuturor salariaților într-un cont personal, unde aceștia își pot vedea datele personale, datele salariale, zile de concedii și chiar fluturașii de salariu.
Tot cu ajutorul modulului portalul angajatului, o persoană poate depune cereri pentru concediu sau telemuncă. Mai mult, prin intermediul portalului aceștia au acces la documente încărcate de către orice departament din companie.
Se pot observa beneficiile pe care le aduce modulul portalul angajatului pentru o gestiune și o comunicare eficientă dintre departamentul HR și angajați.
Descoperă soluția True HR de la UCMS by AROBS
Ai vrea să investești într-un soft administrare personal sau chiar într-un modul portalul angajatului? Ia legătura cu specialiștii UCMS by AROBS și află mai multe despre soluția lor True HR. True HR este o soluție software HR cu 19 ani experiență pe piața românească. Aceasta oferă angajatorilor un cumul de 19 de funcționalități distincte pentru a acoperi toate nevoile departamentului HR. Contactează-i pe specialiști la adresa de e-mail: [email protected] sau la numărul de telefon: 0720 534 424.